زنجان؛

برگزاری مانور های مديريت بحران در سه نقطه استراتژيك استان زنجان

مانور های مديريت بحران در سه نقطه استراتژيك استان زنجان با رويكرد اصلاح و سرويس شبكه های توزيع برق برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛سه مانور بزرگ مدیریت بحران با هدف ساماندهی شبکه‌های فشارمتوسط هوایی و پیشگیری از حوادث غیرمترقبه در مناطق غرب و شمال شهرستان زنجان و شهرستان خدابنده که در مسیر تاسیسات حساس از جمله رادار‌های مخابراتی، ایستگاه‌های رادیو و تلویزیونی و مشترکین سنگین صنعتی وکشاورزی قرار داشتند برگزار شد.

مهندس کاظمی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان هدف از اجرای مانور‌های یاد شده را به منظور بالا بردن قابلیت اطمینان شبکه‌های توزیع برق که مسئول تغذیه خروجی نقاط حساس استان هستند عنوان کرد و گفت: با همت پرسنل اکیپ‌های عملیاتی شبکه‌های توزیع برق که در معرض طوفان‌های شدید و مناطق صعب العبورقرار دارند آسیب شناسی شده و اصلاح وساماندهی آن‌ها به میزان قابل توجهی موجب افزایش پایداری و قابلیت اطمینان خواهد شد.
وی با بیان اینکه انجام مانور‌های مذکور ضمن افزایش سطح آمادگی و هماهنگی لازم بین اکیپ‌ها در مواقع بحران، تصریح کرد: بسیج اکیپ‌های عملیاتی مختلف امور‌های اجرایی سراسر استان با راهبری یک امورذیربط در یک منطقه خاص نشان از روحیه خوب کارتیمی برای رفع بحران می‌باشد که نمود عینی آن را در زمستان سال گذشته در حوزه‌های عملکردی استان زنجان وگیلان شاهد بودیم.

گفتنی است در مانور امور برق غرب شهرستان زنجان طبق سناریو‌های از پیش تعیین شده، شبکه توزیع برق فشار متوسط منتهی به جاده قره پشتلو حد فاصل سکسیونر‌های هوشمندکنترل از راه دور آقجه قلعه و داشبلاغ بطول ۱۰ کیلومتر که در این مسیر ایستگاه راه آهن سرچم، دکل‌های مخابراتی داش بلاغ، آقجه قلعه و مشترکین کشاورزی و عادی نیز قرار داشتند، ساماندهی شد.
برای اجرای این مانور  ۲۵ اکیپ عملیاتی متشکل از ۷۸ تن از پرسنل ماهر حضور داشتند.

مانور اموربرق شمال شهرستان زنجان که در مناطق صعب العبور وگردنه‌های سخت جاده طارم بطول ۵ کیلومتر اجراشد، ۹ اکیپ عملیاتی متشکل از ۱۹ تن از پرسنل امور‌های اجرایی و تنی چند از پیمانکاران حضور داشتند.
مانور اجرا شده در مدیریت توزیع برق شهرستان خدابنده نیز یکی از مهمترین مانور‌های از پیش تعیین شده با هدف ساماندهی خطوط فشار متوسط آسیب پذیر وحساس در مواقع بحرانی بود که ۷ اکیپ اجرایی متشکل از ۳۵ تن از پرسنل عملیاتی در آن حضور داشتند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.