شهردار خرم‌آباد: ‌

بازسازی ۴۵ واحد مسکونی در منطقه گل سفید در خرم آباد

شهردار خرم‌آباد گفت: برای کاهش اثرات آسیب های اجتماعی راهی جز انجام کار‌های فرهنگی نیست و مطالعات در این زمینه باید افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عیدی بیرانوند، شهردار خرم‌آباد، گفت: برای کاهش اثرات آسیب های اجتماعی راهی جز انجام کار‌های فرهنگی نیست و مطالعات در این زمینه بایستی افزایش یابد.

وی افزود: همچنین با ایجاد فرهنگ کار و تلاش در جهت کاهش اثرات مصرف مواد مخدر اقداماتی صورت پذیرد.

شهردار خرم‌آباد گفت: مدیریت شهری اقداماتی را در راستای کاهش اثرات سوء مواد مخدر انجام داده که از جمله آن‌ها می‌توان به افزایش سرانه فضای سبز، افزایش مراکز مطالعاتی و کانون های آموزشی و احداث خانه سلامت اشاره کرد.

عیدی بیرانوند در خصوص اقدامات انجام شده در مناطق محروم و آسیب‌ زا نیز گفت: ایجاد ۸۵ هکتار فضای سبز در پشته حسین آباد، تخریب و بازسازی ۴۵ واحد مسکونی در گل سفید و احداث خانه سلامت و مراکز آموزشی در منطقه علی‌آباد از جمله اقدامات شهرداری در جهت مقابله با مواد مخدر است.

وی در ادامه افزود: در زمینه حل مشکلات و کاهش آسیب های اجتماعی نباید منتظر دست غیبی بود بلکه با همدلی و همکاری مسئولین اجرایی و همچنین آحاد مردم در پیش گیری و کنترل این پدیده شوم گام برداشت.

انتهای پیام / د

واگذاری ‌۱۲۱ ساختمان تاریخی در حال تخریب ‌به بخش خصوصی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.