سنندج؛

درخشش هنرجویان کردستانی در هجدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: در هجدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی شاخه فنی و حرفه‌ای، هنرآموزان و هنرجویان استان با کسب چهار رتبه برتر کشوری در این جشنواره خوش درخشیدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛مهدی نامدار گفت: در مرحله نهایی جشنواره هنرهای تجسمی شاخه فنی و حرفه‌ای، استان کردستان با کسب دو رتبه اول و برتر در بخش هنر آموزی و دو رتبه چهارم در بخش هنر جویی به کار خود پایان داد.

وی افزود: مرحله کشوری هجدهمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی شاخه فنی و حرفه‌ای 12 تیر ماه 96 با حضور 220 نفر شرکت کننده به میزبانی استان خراسان شمالی در شهرستان بجنورد و در دو بخش هنر آموزی و هنر جویی برگزار شد.

به گفته معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در این دوره از جشنواره، هشت هزار اثر از سراسر کشور به دبیرخانه کشوری ارسال شد که در مرحله اول کشوری داوران رشته‌های مختلف تعداد 220 اثر را به عنوان اثر برگزیده به مرحله نهایی کشوری معرفی کردند.

وی در ادامه به معرفی نفرات برتر این جشنواره پرداخت و گفت: کیومرث سبحانی در بخش هنرآموزی رشته طراحی معماری از هنرستان دیواندره رتبه اول و رضا احمدی در بخش هنر آموزی در رشته انیمیشن (فیلم داستانی) از هنرستان طالقانی ناحیه دو سنندج رتبه برتر کشوری را به دست آوردند.

نامدار گفت: همچنین میترا زارعی در بخش هنرجویی رشته طراحی و دوخت از هنرستان فرهیختگان ناحیه یک سنندج رتبه چهارم و محدثه بانصیری در بخش هنرجویی در رشته طراحی با قلم فلزی از هنرستان پرتو دانش شهرستان بیجار نیز رتبه چهارم را کسب کردند.

 انتهای پیام/م

کسب چهار رتبه برتر کشوری توسط  هنرجویان کردستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.