اصفهان؛

برگزاری بزرگ‌ترین رویداد فضای مجازی یک دهه اخیر در استان اصفهان

دبیر جشنواره رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: نخستین جشنواره رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی استان اصفهان از تاریخ 17 تیرماه با اعلام عمومی فراخوان شروع به کار می کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد فروزبخش در خصوص جشنواره رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: نخستین جشنواره رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی استان اصفهان از تاریخ 17 تیرماه با اعلام عمومی فراخوان شروع به کار می‌کند که این جشنواره  به همت سازمان سراج (استان اصفهان)، فرهنگسرای رسانه، صدا و سیمای مرکز اصفهان و با همکاری خانه انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: افراد، گروه‌ها، مؤسسات و نهادهای فعال در عرصه فضای مجازی  و رسانه‌های دیجیتال استان اصفهان که دارای اثر ویژه یا فعالیت خاصی در راستای اهداف جشنواره هستند، می‌توانند تا 31 تیرماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی جشنواره به آدرس www.isffestival.ir ضمن کسب اطلاعات تکمیلی، در جشنواره ثبت نام کنند.

دبیر جشنواره رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی اضافه کرد: از جمله اهداف این جشنواره که به همت جوانان مومن و ارزشی شهر اصفهان و با همکاری مسؤولان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود، می‌توان به آشنایی عموم مردم با بخش‌های پاک و شاخص فضای مجازی، آشنای مسؤولان استان با فعالیت‌های و توانمندی‌های فضای مجازی استان و معرفی محصولات خوب و در خور شان مردم استان جهت استفاده و خرید اشاره کرد.

فروزبخش تصریح کرد: این جشنواره در هشت بخش خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری-تحلیلی، پایگاه‌های اینترنتی (سایت‌ها)، بازی و پویانمایی،کانال‌ها و شبکه‌های فضای مجازی، تلفن همراه و نرم‌افزار، فناوری اطلاعات و ارتباطات، بخش فناوری‌های نوین و سواد فضای مجازی و رسانه‌ای برگزار می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر اهدای جوایز به برترین‌ها در بخش‌های هشت‌گانه جشنواره، نمایشگاه باشکوهی با حضور برگزیدگان جشنواره و بهترین و شاخص‌ترین مجموعه‌های کشوری در مرداد ماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد؛ در طول این نمایشگاه رویدادهای ویژه‌ای مانند کلاس و دوره‌های آموزشی، مسابقات بازی‌های رایانه‌ای و گردهم‌آیی‌های تخصصی در نظر گرفته شده است که می‌تواند مورد توجه عموم مردم قرار گیرد.

دبیر جشنواره رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در پایان اظهار کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه اختصاصی جشنواره در نرم‌افزارهای پیام رسان به آدرس @isffestival مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.