ساری،

آغاز طرح اوقات فراغت کانون پرورش فکری در مازندران

برنامه‌های تابستان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در حال اجرا است.

رضا عابدی رئیس روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: این کانون با ۴۰ عنوان فعالیت در بخش‌ های فرهنگی، هنری، ادبی، فعالیت‌ های دینی و علمی در  کودکان ونوجوانان در طول سال فعالیت می‌ نماید.

وی افزود: بر این اساس در ایام تابستان نیز با برگزاری کلاس‌های ویژه و با بکارگیری از مربیان و مدرسان با تجربه و کار آزموده در صدد غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان این استان تلاش می‌ نماید تا در رشته‌ های متعدد، کودکان ونوجوانان را در جهت شناسایی و پرورش استعداد هایشان یاری کند.

رئیس روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران گفت: با توجه به اینکه اصلی‌ ترین هدف کانون، شناسایی وپرورش استعداد کودکان و نوجوانان است، برپایی کارگاه‌ های ویژه می‌تواند برگسترش وتعمیم فعالیت‌ ها در سطح وسیع‌تر کمک شایانی کند.

عابدی افزود: کلاس‌های ویژه تابستان همانند کلاس‌ های مستمر، در آن اصول و مهارت‌ های فرهنگی، هنری و ادبی با استفاده از روش‌های موثر و در یک محدوده زمانی معین به کودکان ونوجوانان علاقمند ارائه می‌شود و از لحاظ محتوایی نیز به صورت تخصصی‌ تر به آن نگاه می‌شود.

 وی گفت: هدف از بر گزاری چنین کلاس‌هایی تحت پوشش قراردادن تعداد بیشتری از کودکان ونوجوانان، شناسایی و پرورش استعداد‌های کودکان ونوجوانان، بهره برداری بیشتر از ظرفیت‌ها و امکانات موجود در سطح مراکز و شناسایی و تقویت مربیان فرهنگی، هنری و ادبی در استان است.

رئیس روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران افزود: بر این اساس، امسال نیز همزمان با فصل تابستان، ۲۷ مرکز ثابت فرهنگی و هنری کانون در مازندران با برگزاری بیش از ۲۵ رشته فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی در مقطع سنی ۴ تا ۱۶ سال ثبت نام می‌نماید.

عابدی گفت: علاقمندان به شرکت در این کلاس‌ها می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به مراکز فرهنگی و هنری کانون‌های پرورش فکری شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/ م
برنامه ریزی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان برای تابستان امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.