فرامرزیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

کمیسیون ارزیابی عملکرد شورای عالی سیاست‌گذاری به زودی برگزار می‌شود

دبیر شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان از برگزاری جلسه‌ای به منظور ارزیابی آثار مثبت و منفی عملکرد این شورا خبر داد.

ژاله فرامرزیان دبیر شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره روند ادامه کار شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان اظهار داشت: شورای عالی سیاست گذاری مرجعی است که به منظور اجماع تصمیم گیری های اصلاح طلبان در سال 92 شکل گرفت و نتیجه آن اثر گذاری بر انتخابات مجلس در سال 94 و انتخابات ریاست جمهوری در سال 96 بود.

وی افزود:  هدف عمده  این شورا اثرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بوده و ادامه روند کار آن نیز در جهت ادامه رویکرد اجماعی اصلاح طلبان از جانب نقش آفرینان بوده و حتما در این زمینه برنامه ریزی هایی انجام می‌شود .

فرامرزیان تصریح کرد: این شورا همانطور که در سال 96 با تغیراتی نسبت به گذشته به کار خود ادامه داد، در آینده نیز  اصلاحاتی را در ساز و کار خود انجام خواهد داد اما به طور کلی هدف اصلی این شورا رویکرد اجمالی و تصمیم هایی است که در حوزه انتخاباتی گرفته می‌شود و اگر این شورا در مسیر خود اصلاحاتی را انجام دهد در هدف نهایی این شورا اختلالی ایجاد نخواهد شد.

وی بیان داشت: در شرایط فعلی در مرحله ارزیابی آثار مثبت و منفی عملکرد این شورا هستیم و اگر نیاز به اقدامات جدیدی در جهت بهبود عملکرد این شورا و رفع ضعف های آن باشد حتما آن را به مرحله اجرا خواهیم رساند.

 دبیر شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان در پایان خاطر نشان کرد: کمیسیون ارزیابی فعالیت این شورا به زودی برگزار خواهد شد و نظرات و پیشنهادات اعضا مورد بررسی قرار می‌گیرد و بر اساس آن سرنوشت ادامه کار این شورا مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

 

اصلاحات در ساز و کار شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار