باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می دهد؛

«پیونگ یانگ» آماده جنگ با امپریالیسم/آیا موشک‌های «هواسونگ» ارتش کره شمالی به میدان می‌آیند؟ + تصاویر

در حقیقت شلیک موشک های بالستیک « هواسونگ» نشان می دهد که کره شمالی آماده نبرد همه جانبه با آمریکاست

به گزارش   خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از سال 1950 تاکنون آمریکا اقدامات مخرب انبوهی را در منطقه شبه جزیره کره انجام داده است.


دهه 50 میلادی که با جنگ دو کره مصادف شد، نشان داد که آمریکا برای تامین منافع خود در منطقه شرق آسیا حاضر است تا هرگونه اقدام نظامی و تنش زا  را انجام دهد.


پیونگ یانگ بارها به خاطر انجام آزمایش های هسته ای و موشکی سرزنش شده، اما در مسیر تولید و توسعه زرادخانه های موشکی خود یک گام هم عقب نشینی نکرده است. یکی از ساز و کارهای کره شمالی برای مقابله با اقدامات امپریالیسم در منطقه شرق آسیا ، آزمایش پی در پی موشک های بالستیک است.


کره شمالی طی گزارشی اعلام کرد : موشک قاره پیمایی که اخیرا آزمایش شد، تا ارتفاع 2800 کیلومتری بالا رفت و بیش از 900 کیلومتر را پیمود. در حقیقت جنگ دو کره بیش از آنکه احتمال نابودی کره شمالی را افزایش دهد، خطر بروز یک جنگ تمام عیار را در این منطقه افزایش می دهد.


ارتش کره شمالی که بخش اصلی قدرت نظامی خود را متمرکز بر موشک های بالستیک کرده و می گوید آمادگی دارد تا در یک جنگ حضوری پررنگ داشته باشد و آمریکا و همپیمانانش را شکست دهد.


خبرگزاری رسمی کره شمالی در گزارشی اعلام کرد : برای کره شمالی از بین بردن نیروهای دست نشانده کره جنوبی مثل آب خوردن است. علاوه بر این هم اکنون ما قادر هستیم خاک آمریکا را نیز هدف قرار دهیم.

مقامات آمریکا مدعی هستند که «پیونگ یانگ» می خواهد برنامه های موشکی و هسته ای خود را حفظ کند؛ ولی این چیزی است که جهانیان و از جمله چندین قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل با آن مخالفت کرده اند و کاری که کره شمالی انجام می دهد نه تنها تهدیدی برای منطقه، بلکه تهدیدی برای جهانیان است.


اما سوال اینجاست با وجود تحریم های انبوه و عدم اعتنا کره شمالی به تهدیدات فزاینده آمریکا و آزمایش های موشکی پیونگ یانگ؛ آیا ایالات متحده می تواند در برابر حملات کره شمالی از خود دفاع کند؟


«جف دیویس» سخنگوی پنتاگون در این زمینه می گوید: وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا به توانمندی خود برای دفاع از کشور در برابر تهدیدات کره شمالی ایمان دارد.


وی برای توجیه گفته خود به آزمایش موفقیت‌آمیز ماه می اشاره کرد که طی آن ارتش آمریکا توانست با شلیک یک موشک از پایگاه هوایی کالیفرنیا یک موشک قاره‌پیمای شبیه‌سازی شده کره شمالی را در هوا منفجر کند. با این حال، دیویس اعتراف کرد که برنامه ضدموشکی ایالات متحده علیه موشک‌های کره شمالی هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله دارد.

«پیونگ یانگ» آماده جنگ با امپریالیسم/آیا موشک‌های «هواسونگ» ارتش کره شمالی به میدان می آیند؟ + تصاویر

«پیونگ یانگ» آماده جنگ با امپریالیسم/آیا موشک‌های «هواسونگ» ارتش کره شمالی به میدان می آیند؟ + تصاویر


کارشناسان نظامی نیز باور دارند که به رغم صرف میلیاردها دلار در پروژه های دفاع ضد موشکی، آمریکا هنوز نمی‌تواند خود را در برابر یک حمله موشکی بالستیک از جانب کره شمالی کاملاً مصون بداند.


خبرگزاری رویترز در این زمینه گزارش داد: سامانه‌های دفاع موشکی آمریکا در حال حاضر تنها قادر به شناسایی و رهگیری یک یا نهایتا تعداد محدودی موشک هستند که ممکن است به صورت همزمان به سمت این کشور شلیک شوند و چنانچه ارتش آمریکا طی 3 الی 4 سال آینده نتواند قابلیت‌های دفاعی خود را در برابر حملات موشکی همزمان ارتقا دهد، با توجه به پیشرفت روزافزون کره شمالی در زمینه فناوری موشکی، در دفاع از کشور با مشکل جدی مواجه خواهد شد.

پیونگ یانگ در گذشته نیز بارها تهدید کرده که آماده است از بمب های هیدروژنی در جنگ احتمالی آتی استفاده کند و باید دید ایالات متحده در قبال این اقدامات چه واکنشی خواهد داشت؟


"دونالد ترامپ" رئیس جمهور تندرو آمریکا چند هفته پس از ورود به کاخ سفید گفت که اجازه نمی دهد «پیونگ یانگ» به موشک های قاره پیما دست پیدا کند و اما گزارش رسانه ها نشان داد که «پیونگ یانگ» در آزمایش موشکی جدید خود موفقیت قابل توجهی در تست موشک های بالستیک قاره پیما بدست آورده است.

«پیونگ یانگ» آماده جنگ با امپریالیسم/آیا موشک‌های «هواسونگ» ارتش کره شمالی به میدان می آیند؟ + تصاویر


کره شمالی بارها اعلام کرده که حاضر نیست دست از برنامه های مرتبط با توسعه قدرت نظامی نیروهای مسلح این کشور بردارد و لذا آمریکا در مواجهه با "پیونگ یانگ" با چالش جدی مواجه است.


مقابله با امپریالیسم موجب خرسندی فرمانده نیروهای مسلح کره شمالی شده است و در آزمایش موشکی اخیر هم «کیم جونگ اون» با جمله «این آزمایش موشکی هدیه ای به آمریکاست» اینئ موضوع را نشان داد.


در حقیقت شلیک موشک های بالستیک « هواسونگ» نشان می دهد که کره شمالی آماده نبرد همه جانبه با آمریکاست و این موشک های بالستیک می تواند در آینده نزدیک جنگی سرنوشت ساز را مدیریت کند. تحلیلگران معتقدند که موشک های هواسونگ می تواند منافع حیاتی آمریکا را در آلاسکا هدف قرار دهد و این موضوع یک هشدار جدی است.

 

«پیونگ یانگ» آماده جنگ با امپریالیسم/آیا موشک‌های «هواسونگ» ارتش کره شمالی به میدان می آیند؟ + تصاویر

 

«پیونگ یانگ» آماده جنگ با امپریالیسم/آیا موشک‌های «هواسونگ» ارتش کره شمالی به میدان می آیند؟ + تصاویر


اینکه آیا این جنگ به زودی آغاز می شود جای سوال جدی است؛ چرا که مسئولین آمریکایی در ظاهر به جنگ اعتقاد ندارند اما در حقیقت استقرار سامانه های تاد در منطقه شرق آسیا جای تامل جدی دارد.


گزارش از محمد زرچینی

 
انتهای پیام/

آیا جنگ بین کره شمالی و آمریکا رخ می دهد؟ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۲۲ تير ۱۳۹۶
اونایی ک میگن کره شمالی یه کشور قحطی زده و زندان بزرگه بهتره یه سرچ بکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۴ ۱۹ تير ۱۳۹۶
درسته کاملا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۱۸ تير ۱۳۹۶
همگی خواهیم مرد ، دیر یا زود ؛ چه در تصادف یا بیماری یا رسیدن اجل حتمی ،
اما ترسو ، ترسو زندگی میکند و ترسو از دنیا میرود و شرمنده محشور می شود ؛ و شجاع دلیرانه زندگی میکند و با افتخار مرحله گذر از دنیا را تجربه می کند و با عزت زندگی ابدی خود را ادامه میدهد ؛؛؛ به شرط ایمان !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۸ تير ۱۳۹۶
آمریکا اگه میدونست تو کشورهایی مثل کره شمالی چه میزان سلاح و تجهیزات نظامی هست تا الان صدباره حمله کرده بود الانم که نمیاد بجنگه میترسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۸ تير ۱۳۹۶
بازم ی جنگ جهانی دیگه میشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۵۲ ۱۸ تير ۱۳۹۶
بنظر من اگه جنگی اتفاق بیافته یک طرفه نیست قطعا تو این جنگ همه ی کشور ها داخل میشن من جمله روسیه چین چون این دو کشور با حکومت مطلقه امریکا مخالف اند و در صورت از بین رفتن کره عملا تضعیف میشن و امریکا حکومتش تثبیت میشه بنظر من جنگی اگه در آینده بین کره و امریکا رخ بده کشور های زیادی مثل کشور های جنوب شرقی آسیا و شرق آسیا و همینطور اروپایی و امریکایی داخل جنگ میشن و خسارت فوق العاده ای به همه میخوره و برنده ای هم نداره.
Iran (Islamic Republic of)
وحيد
۰۸:۰۶ ۱۸ تير ۱۳۹۶
آمريكاخركي باشهاگربه خداايمان داشته باشي ازهيچ كسي نميترسي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۶ ۱۸ تير ۱۳۹۶
تودنیا به این بزرگی کره شمالی ازجمله معدود کشوری است که مثل ایران وکوبا دربرابر زیاده خواهی وزور وسلطه ودخالت وایجاد وجنگ درسایرکشورها وباجخواهی وچپاول ثروت مردم دنیا ایستادگی کرده وعزت وشرفش مردمش را با هیچ چیز عوض نمیکند وگل لبخند ظاهر وخنجربه پشت آمریکا را نمیخورد همچین کشوری باهرآرمان ودين ومذهب وباوری هم داشته باشد ارزشمندتر از بعض کشورای که بیرق اسلام را به ظاهر بردوش میکشن وحافظان حریم امن خانه خدا لقب گرفته اند وآنوقت برعکس عمل میکنن وبخاطر راحت طلبی حاضرند نوچه ونوکرغلام حلقه بگوش دشمنان اسلام ومسلمین شوند وباعث وبانی ایجاد جنگ وترور ریختن خون میلونها نفرشوند آنوقت باشیطان بزرگشان رقص شمشیر کنند سگ کره شمالی باارزشتر از این مدعیان منافق است!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۶ ۱۸ تير ۱۳۹۶
تودنیا به این بزرگی کره شمالی ازجمله معدود کشوری است که مثل ایران وکوبا دربرابر زیاده خواهی وزور وسلطه ودخالت وایجاد وجنگ درسایرکشورها وباجخواهی وچپاول ثروت مردم دنیا ایستادگی کرده وعزت وشرفش مردمش را با هیچ چیز عوض نمیکند و گول لبخند ظاهر و خنجربه پشت آمریکا را نمیخورد همچین کشوری باهرآرمان ودين ومذهب وباوری هم داشته باشد ارزشمندتر از بعض کشورای که بیرق اسلام را به ظاهر بردوش میکشن وحافظان حریم امن خانه خدا لقب گرفته اند وآنوقت برعکس عمل میکنن وبخاطر راحت طلبی حاضرند نوچه ونوکرغلام حلقه بگوش دشمنان اسلام ومسلمین شوند وباعث وبانی ایجاد جنگ وترور ریختن خون میلونها نفرشوند آنوقت باشیطان بزرگشان رقص شمشیر کنند سگ کره شمالی باارزشتر از این مدعیان منافق است!!!
Iran (Islamic Republic of)
nashenas
۰۱:۱۳ ۱۸ تير ۱۳۹۶
اخه چرا همش شما از سازش حرف میزنید به خدا سازش هزینه داره ایران هم اگر مثل کره شمالی سفت وسخت تر از الان جلوی آمیریکا وایسه و چند تا موشک برد بلند را تست کنه امریکا قدرت ایران رو بیشتر و بهتر درک میکنه و روز به روز به تحریما اضافه نمیکنه. آمیرکا و اسرائیل حتی اگر یک لحظه هم بدونن که حریف ایران میشن دست نگه نمیدارن و خاک ایرانو یکسان میکنن اقتدار و قدرت یک کشور که همش به اقتصاد نیست یک ملت اگر فقیر باشه میتونه زندگیش رو ادامه بده ولی اگه سلاح برای جنگیدن ودفاع نداشته باشه یک روز هم نمیتونه دوام بیاره ،لذا خواهشمندم بیشتر فکر کنید
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۰:۱۵ ۱۸ تير ۱۳۹۶
قبلا گفته ام الآن می گویم امریکا به هیچ وجه جرات پرتاب یک چوب کبریت به سوی کره شمالی را ندارد چه رسد به حمله . چون کره شمالی یک قدرت هسته ای است و همه بدانند که جنگ بین دو کشور هسته ای پیروزی ندارد و اینرا امریکا خوب می داند ولی من و اکثر ملت ایران برای خودمان ومسئولینی که داریم متاسفیم چون به خاطر ترس از دیگران علوم هسته ای راکه به هزاران زحمت به دست آورده بودیم با بتون پر کردیم و سر نوشتی شبیه حکومت لیبی در ذهن ها تصور می شود از سوی حالا هم دم از علوم موشکی ما می زنند!! فردا هم می گویند به خاطر چاقو سازی زنجان باید به ایران حمله کردچون این چاقو سازی برای کشتن مردم است وخطرناک!!!!
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۰۰:۰۸ ۱۸ تير ۱۳۹۶
امیدوارم هیچ جنگی در هیچ نقطه ای از جهان رخ نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۷ تير ۱۳۹۶
یعنی همین کم مونده بود این بدبخت بیچاره هایی که جنگ طلب هستن بشن الگوی ما
-
disgruntled
۰۹:۱۵ ۱۸ تير ۱۳۹۶
درود
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ چگینی از شهرستان نهاوند
۲۲:۵۴ ۱۷ تير ۱۳۹۶
آیا تاکنون دیده اید آمریکا چه خودش چه هم پیمانانش مستقیم حمله کند . نه فقط مردمان آن کشور را به جان هم به اندازند مرد روبرو نیستن مگر ندید تفگدارانشان چطور گریه میکردند مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۲۱:۴۵ ۱۷ تير ۱۳۹۶
لازم نیست کره شمالی یا آمریکا بشه الگو ما
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۱:۱۸ ۱۷ تير ۱۳۹۶
دمش گرم کره
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۱:۱۸ ۱۷ تير ۱۳۹۶
اینا هم ادم شدناااااااااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۱:۱۵ ۱۷ تير ۱۳۹۶
زنده باد کره شمالی، مرگ بر امپریالیسم، مرگ بر استبداد، درود بر کسانی که غیرت و شرافت را به زر و پول نفروختن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۷ تير ۱۳۹۶
بعضی ازمسولین حرفی که دشمن دوست دارن میزنن
-
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۷ تير ۱۳۹۶
آخه آمریکا با این همه دبدبه و هیمنه چیکار با کره بد بخت و فقیر داره . چرا کشوری که مردمش در فقر و محرومیت کامل هستند توانستند قدرت پوشالی آمریکا رو بهم بریزند.
اونهایی که فکر میگنند موشک کره به آمریکا نمی رسه
باید بدونید این موشک ها در هر نقطه ای از جو و اتمسفر جهان منفجر بشه همون نقطه در زمین بر اثر تشعشعات اتمی نابود شده است.
پس اصلا مسئله رسیدن موشک به آمریکا نیست بلکه نابودی خیلی از کشورهایی که امروز دل به سپر موشکی آمریکا بستند
آمریکایی ها اگر خیلی مرد باشند از کشور خودشون دفاع کنند که به نظر محاله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۱۷ تير ۱۳۹۶
زنده باد ایران و ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۱۷ تير ۱۳۹۶
امریکااگرمیخواهدکره شمالی رابه زانودربیاوردنمی تواندازبمب اتم ویاهرحمله ای دیگراستفاده کند.کافیه یک دولتی درکره شمالی تشکیل دهدونام ان دولت راتدبیروامیدبگذاردان موقع خواهددیدکه چگونه بساط هسته ای وموشکی کره شمالی جمع خواهدشد!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۱۷ تير ۱۳۹۶
مااااااااااااااااااااااااااااشاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالله کره, دوس داریم ای کاش بعضی ها هم یاد بگیرن
-
disgruntled
۰۹:۱۴ ۱۸ تير ۱۳۹۶
مرگ بر جنگ طلب
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد مصطفوی
۱۸:۳۴ ۱۷ تير ۱۳۹۶
آقای هیچکس یادت باشه یک انسان آزاده جنازه هرموجدپستی رو میخوره اما زیر سلطه ظلم نمیره که اگه بره همه چیزش حتی ناموسشم میره زیرسلطه یادت نره.امام حسین خانوادشو فدا کرد که زیرسلطه ظلم نره دقیقا ژاپن نقطه مقابل کره شمالیه ک تمام موجودیش زیر سلطه آمریکا. داداش سربه دار می دهیم اما تن ب ذلت نمی دهیم.یاعلی.
United States of America
هیچکس
۲۰:۱۰ ۱۸ تير ۱۳۹۶
زیره سلطه ظلم نرو ولی این وسط آزادی هم نباید قربانی بشه بخاطر موشک. اگه اینطوریه ما هم تمام موجودیمون زیر سلطه چین هست ما حتی چوب بستنی هم چین وارد میکنیم. در ضمن مقایسه کره با ژاپن کامل اشتباس ژاپن اگه به این جا رسیده بخاطر زحمت نسل های قبلشه
Iran (Islamic Republic of)
Bm
۱۷:۴۱ ۱۷ تير ۱۳۹۶
بزرگترین گناه ترس است..ما هم میخواهیم اتمی باشیم چون آمریکا اتمیست
United States of America
هیچکس
۱۵:۲۸ ۱۷ تير ۱۳۹۶
اخه توان نظامی .موشک این حرفا به چه قیمتی؟ مردم کره از فقر دارن علف میخورن حتی نمیتونن مدل موهاشون رو انتخاب کنن هر چهار سال یک بار انتخابات میزارن یه نفر بیشتر کاندید نمیشه اصن باور نکردنیه. درسته جنگ بشه کره هم چهارتا موشک پرت میکنه ولی آخرش شکست میخوره. اگه تا حالا هم آمریکا حمله نکرده به خاطر ضرر اقتصادی بوده ن ضعف نظامی. من تعجب میکنم بعضیا چطوری از رهبره کره تعریف میکنن! اگه خیلی خوشتون میاد برین کره زندگی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۷ تير ۱۳۹۶
ببخشید ولی این دری وری ها رو خودت به چشم دیدی!!یا تبلیغات غربی توی کَلَت کرده!
امثال شما انسانهای متوهم و تحت تاثیر غربی ها همونایی هستند که خیال میکنن اگه ایرانو امریکا با هم بجنگند اپتیموس پرایم میره به کمک امریکا!!!
-
disgruntled
۰۹:۰۲ ۱۸ تير ۱۳۹۶
ناشناس 14:07
اگه خیلی شرایط زندگی در کره شمالی رو دوست داری برو اونجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۷ تير ۱۳۹۶
خوب که ما بمب اتمی نداریم و گرنه با این بی صبریمان جهان را نابود می کردیم به همین خاطر می گویند کبریت را نباید دست بچه داد...
-
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۷ تير ۱۳۹۶
اينايي كه ميگن كره شمالي قدرت نداره همونايي هستند كه ميگن روي موشكا شعار ننويسين...
-
disgruntled
۰۹:۰۱ ۱۸ تير ۱۳۹۶
رژیم کره شمالی مردم بدخت کره را در بند کشانده آنها در بدترین شرایط زندگی می کنند ، کره شمالی بزرگترین زندان جهان و یک کشور قحطی زده است ، آیا خود شما حاضری در چنین کشوری زندگی کنی؟؟؟
Turkey
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۷ تير ۱۳۹۶
زنده باد کره شما لی
Turkey
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۷ تير ۱۳۹۶
زنده بادکره شمالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۷ تير ۱۳۹۶
مردم مسخ شده ونابود شده وبی ریشه مثل کره جنوبی ترکیه المان استرالیا کانادا زابن که اصالتا مستحمره هستند ودر عمل دامداری الصهیون وامریکای بردهدار هستند و در هر صورت مردم کره شمالی بیروز وموفق هستند وامریکا روزهای مرکش فرارسیده است
Germany
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۷ تير ۱۳۹۶
کلا دیوانه که به دیوانه رسد خوشش اید
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۴:۵۴ ۱۷ تير ۱۳۹۶
در جهانی که گرگ صفتانی مثل امریکا و صهیونیست های زالو صفت هستند ، هر کسی باید بتواند خود را قوی نگه دارد تا در برابر گردنکشان به سر خم نکند. کره ی شمالی هم مثل امریکا و چین و روسیه و ... حق خود را خواسته. و میگوید چرا من نداشته باشم. خوب کسی پاسخی در برابر این سوال منطقی دارد؟ مسلما اگر حق امریکاست پس دیگران هم حق بازدارندگی را برای خود محفوظ میدانند/ و البته هرگز امریکا نخواهد توانست در درگیری با کره سلامت و مصونیت خود را حفظ کند و اسیب جدی خواهد دید/و این را خودشان هم درک کرده اند/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۷ تير ۱۳۹۶
دم کره شمالی هم گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۷ تير ۱۳۹۶
بافرهنگ خالی نمی تونی جلو کسی وایسی ایستادگی ایدئولوژی می خوادکه مقاومت وشهادت تنهافرهنگ وایدئولوژی کارساز در مقابل نظام سلطه اس در جواب اون دوستمونم امپریالیسم به نوع زندگی که بر پایه زور وسرمایه داری بنا شده می گن
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا شاکری قازقان
۱۴:۲۱ ۱۷ تير ۱۳۹۶
همه کشورها فقر وگرسنگی دارن مقاومت درهمه عرصه ها موجب پیشرفت اون کشور میشه اینکه ما میخایم به همه کشورها دوست باشیم تردیدی نیست ولی اینکه آیا آمریکا وکشورهای مستعمره اون میزارن جای تردید داره آمریکا همیشه ودرهمه حال دشمن درجه یک جمهوری وانقلاب اسلامی ایرانه دولت مصدقو همین آمریکا سرنگون کرد پس کره شمالی دمش گرن هیچیم نداشته باشه به حرف رهبر ما رسیده که آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند شک نکنید اگر میتوانست انجام میداد کشورهای استعمار گر اول دنبال منفعت خودشون هستن اونقد بالا پایین میکنن تا یه عده ساده لوح از اون کشور پیدا بشه وبه خاسته های اونها تن بده
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا شاکری قازقان
۱۴:۲۰ ۱۷ تير ۱۳۹۶
همه کشورها فقر وگرسنگی دارن مقاومت درهمه عرصه ها موجب پیشرفت اون کشور میشه اینکه ما میخایم به همه کشورها دوست باشیم تردیدی نیست ولی اینکه آیا آمریکا وکشورهای مستعمره اون میزارن جای تردید داره آمریکا همیشه ودرهمه حال دشمن درجه یک جمهوری وانقلاب اسلامی ایرانه دولت مصدقو همین آمریکا سرنگون کرد پس کره شمالی دمش گرن هیچیم نداشته باشه به حرف رهبر ما رسیده که آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند شک نکنید اگر میتوانست انجام میداد کشورهای استعمار گر اول دنبال منفعت خودشون هستن اونقد بالا پایین میکنن تا یه عده ساده لوح از اون کشور پیدا بشه وبه خاسته های اونها تن بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۷ تير ۱۳۹۶
کره شمالی قدرتی اتمی و موشکی بالستیک است و جمع این دو قدرت سبب بازدارندگی است و به همین علت است که آمریکا ریسک نمیکند و با قدرتی همچون کره خود را گلاویز نمیکند چون اگر موشکهای کره تمامی خاک آمریکا را پوشش دهند پس ترس آمریکا بی دلیل نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۷ تير ۱۳۹۶
کره شمالی قدرتی اتمی و موشکی بالستیک است و جمع این دو قدرت سبب بازدارندگی است و به همین علت است که آمریکا ریسک نمیکند و با قدرتی همچون کره خود را گلاویز نمیکند چون اگر موشکهای کره تمامی خاک آمریکا را پوشش دهند پس ترس آمریکا بی دلیل نیست
-
disgruntled
۱۲:۲۶ ۱۷ تير ۱۳۹۶
مرگ بر کره شمالی
Iran (Islamic Republic of)
ستارفدوی
۱۴:۴۳ ۱۷ تير ۱۳۹۶
درود برایران وایرانی ودرود برشجاعت وشهامت واستکبار ستیزی کره شمالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۷ تير ۱۳۹۶
نه داداش اشتباه اومدی. مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا اوکی؟؟؟؟
-
disgruntled
۰۸:۵۸ ۱۸ تير ۱۳۹۶
مرگ بر طرفداران رژیم ضد بشری و کمونیست کره شمالی
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد مصطفوی
۱۱:۵۹ ۱۷ تير ۱۳۹۶
دمت گرم کره شمالی بزن حسابشو برس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۷ تير ۱۳۹۶
کشوری که مردمش در فقر و گرسنگی و استبداد محض به سر می برند از خداشون هست که خودکشی کنند تا از دست این وضع فلاکت بار و از اون رهبر مخ تعطیلشون راحت شوند، ثانیاً قدرت و عظمت و رفاه ملت ها به موشک نیست بلکه به صنعت و اقتصاد و سیاست قوی وابسته است ثالثاً ملت ایران به الگوی گدا گشنه ای مثل کره شمالی نیازی ندارد ملت ایران راه و روش را انتخاب کرد مردم ایران خواستار تعامل و دوستی با همه ملت ها و دولت هاست و خیلی بیشتر از موشک و جنگ افزار به توسعه صنعتی و کشاورزی و سیاسی و فرهنگی نیاز دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ستار فدوی
۱۲:۴۲ ۱۷ تير ۱۳۹۶
شما خیلی درست می فرمایید.ولی تعاملی که شرافت سرزمین مادریمان را هدف بگیرد واصل وریشه ایران باعزت را آماج جنگ فرهنگی واقتصادی ناجوانمردانه به جهت بی هویت کردن تاریخ وآرمانهای آن مپردازدهمان بهتر که الگوی بعضی هایشان همان گشنه هایی باشند که استکبارجهانی را به سخره گرفته اند ومرگ باشرافت را هزاران بار بهتر زندگی ذلت بار میدانند.هرچند که هیچ وقت ذلت نمی پذیریم.اما عده درداخل متاسفانه همین پروژه رادنبال میکنند که قطعا سیلی بزرگی از ملت شریف ایران خواهندخورد.
Iran (Islamic Republic of)
شناس
۱۲:۴۴ ۱۷ تير ۱۳۹۶
خلمنگ بدون وسیله دفاعی که ملتها میان میخورنت خودت نون و آب میشی اینو یه نوزاد هم میتونه درک کنه ولی شما از درک اون عاجز هستید
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۱۲:۵۸ ۱۷ تير ۱۳۹۶
امنیت برای شما حرام است
اقتدار رو سپاه حفظ کرد
اقتصاد و اشتغال و صنعت و کشاورزی رو دولت تعامل شما تونست فراهم کنه؟
حتما کسی که فردا میخواد بیاد خونتون دزدی میری باهاش دست دوستی میدی!
Iran (Islamic Republic of)
تعامل؟؟!!!
۱۴:۴۹ ۱۷ تير ۱۳۹۶
تعامل؟؟!!! اولا که جنابعالی از مخ تعطیلی نه کیم جونگ اون چرا که این آقا شرف ملتشو نمیخواد به فیلم های هالیوودی و پلی استیشن و کوکا کولا بفروشه ثانیا فک کردی اگه اقتدار نظامی ایران نبود الان می تونستی راحت تو خونت بشینی و کامنتای روشنفکرانه(!!!!!) بنویسی؟ پس اول موشک و جنگ افزار بعدش کشاورزی و اقتصاد افتادددد؟؟
Netherlands
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۷ تير ۱۳۹۶
همین استادگی بیش از حد باعث فقرشون شده
البته ایستادگی نگیم بگیم خود بزرگ بینی کره شمالی
Iran (Islamic Republic of)
ایستادگی = خودبزرگ بینی ؟؟؟؟!!!
۱۴:۴۲ ۱۷ تير ۱۳۹۶
اگر ایستادگی نمیکرد الان باید به خاطر کشته شدن یک سگ امریکایی(منظورم سرباز آمریکایی نیست!!) در خیابان های کره شمالی، مردم کشورش دادگاهی نظامی می شدند یعنی کاپیتولاسیون. همون چیزی که قبل انقلاب می خواستند بر سر امثال من و تو بیارند حالا فهمیدی که کره شمالی خودبزرگ بین نیست بلکه به فکر حفظ تمامیت ارضی کشورش هست؟ و البته این ایستادگی تبعاتی از جمله فقر را به دنبال دارد که ارزشش را دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۷ تير ۱۳۹۶
جدیدا تو رسانه ها به کیم جون اون میگن رئیس جمهور والا تا اونجایی که ما میدونیم رییس جمهور به کسی میگن که چند سال رئیس مملکته نه اینکه از پدربه پسر مقامش برسه به اون میگن سلطتنت داداش
Iran (Islamic Republic of)
داداششش
۱۴:۴۳ ۱۷ تير ۱۳۹۶
سلطنت کیم جونگ اون می ارزه به دموکراسی و ریاست جمهوری ترامپ و امثالهم داداششش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۷ تير ۱۳۹۶
جدیدا تو رسانه ها به کیم جون اون میگن رئیس جمهور والا تا اونجایی که ما میدونیم رییس جمهور به کسی میگن که چند سال رئیس مملکته نه اینکه از پدربه پسر مقامش برسه به اون میگن سلطتنت داداش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۷ تير ۱۳۹۶
خدا از روی زمین برتون داره که انقد جنگ دوست هستید همه چیو حتی نون و ابو از مردمش گرفته تا موشک بازی کنه ایشالا خودت با همین موشکا بترکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۷ تير ۱۳۹۶
خدا از روی زمین برتون داره که انقد جنگ دوست هستید همه چیو حتی نون و ابو از مردمش گرفته تا موشک بازی کنه ایشالا خودت با همین موشکا بترکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۷ تير ۱۳۹۶
البته این تفکر مسموم و تبلیغاتیه که غربی ها در ذهن امثال تو کاشتن
خدا کسی ر از روی زمین برداره که بواسطه یه مشت اطلاعات غلط غولوط که اونهم دشمنان شماره یک ملت در ذهنشون کاشتن در مورد مسائل مردم بقیه کشورها نظر میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۷ تير ۱۳۹۶
این همه جنگ تو دنیا آخرش که چی
فقط مردم بی دفاع از بین میرن
چرا این قدرتها نمیشینن سرجاشون و مراقب مرزهای خودشون نیستن
ترامپ مث اجدادش افتاده دنبال کشور گشایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۷ تير ۱۳۹۶
من فقط طرفدار ایرانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۷ تير ۱۳۹۶
من فقط طرفدار ایرانم
Iran (Islamic Republic of)
Zach
۱۱:۰۰ ۱۷ تير ۱۳۹۶
مگه همین کره شمالی بتونه در عمل یه کاری بکنه و امپراطوری امریکارو ساقط کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۷ تير ۱۳۹۶
دم کره شمالی گرم که از هیچ قدرتی حتی آمریکا نمی ترسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۱۸ تير ۱۳۹۶
به همین خیال باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۷ تير ۱۳۹۶
ایستادگی کشورکوچک وفقیرکره شمالی برای مسولان مامی تواندالگوباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۷ تير ۱۳۹۶
می تونی اقامت اونجا رو بگیری بری پیش همونا! لازم نیست کره شمالی بشه الگوی ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۸ تير ۱۳۹۶
کشور فقیر!!! که یک چاقالو دراه اونجا عیاشی میکنه الگوی کیه؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۱۳ ۱۷ تير ۱۳۹۶
دولتمردان ایران که گهگاهی به اقتدار موشکی ایران بنفع امریکا و اروپا طعنه میزنند بگویند ایا امریکا میتواند به کره شمالی حمله نظامی کند پاسخ منفی است چرا ؟ چون توان بازدارندگی کره شمالی به حدی رسیده که جرات اینکار را ندارند حالا پاسخ دهند چرا روحانی و دستگاه دیپلماسی پالس ضعف برای دشمن میفرستادند و میدهند گاهی اوقات .
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۵:۱۸ ۱۷ تير ۱۳۹۶
در کنار توان موشکی کره شمالی، دیگر چه پیشرفتهایی داشته است؟ صرفا توان موشکی دلیل بر رشد و شکوفایی اقتصاد و رفاه مردم نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۸ تير ۱۳۹۶
بعدش همین اقا یه جای دیگه میاد نظر میده برای چی اقتصاد مون اینقدر خرابه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۸ تير ۱۳۹۶
آقای ایرانی ما الان رفاه داریم؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۰:۱۳ ۱۷ تير ۱۳۹۶
موشکای کره شمالی شبیه قوطی میمونه! عکس اولو نگاه کنید آدم فک میکنه یه قوطی سوخته تا موشک خیلی کوچیکن نمیدونم با این اندازه چطور اینقدر برد دارن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۱۷ تير ۱۳۹۶
به فاصله عکاسی و نسبت تصویر اعتقاد داری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۱۷ تير ۱۳۹۶
ها ای که وگفتی ای یعنی چه ، امپریالیسم را وگویم
-
کریم
۰۹:۲۶ ۱۷ تير ۱۳۹۶
بنده نمی خواهم از آمریکا دفاع کنم اما واقعیت را هم باید پذیرفت کشوری که در 70 درصد ممالک دنیا حضور فیزیکی و نظامی دارد فکر نمی کنم به حبه قندی مثل کره شمالی تهدید شود چون هرنوع جنگی که در آینده رخ دهد شاید موشک ها تاحدودی کارساز باشند اما می توان گفت که در فاصله 24 ساعت کل خاک کره شمالی با حملات هواپیماها با خاک یکسان خواهد شد البته این موضوع را همه کارشناسان نیز باور دارند که توان دفاع کره شمالی در برابر حملات پر ازدحام آمریکایی ها به احتمال زیاد فقط 24 ساعت خواهد بود........ البته آمریکا هم در این میان تنها نخواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۷ تير ۱۳۹۶
البته که این نظر انسانهای بزدل است واگر حقیقت همین بود که شما گفتید تا الان کره شمالی یا همین حبه قند بارها بارها خورده شده بود!
چطور امریکا به کشوری که فقط 24 سلعت دوام دارد حمله نکرده!!گاهی اندکی تفکر هم بد نیست
Iran (Islamic Republic of)
ستارفدوی
۱۱:۲۶ ۱۷ تير ۱۳۹۶
برادر من یک کم تامل کن بعدا نظر بفرمایید.آمریکا درهرکشوری که حضورفیزیکی یانظامی دارد متعهد به حفظ کشور درمقابل تهدیدهای خارجی است. کره جنوبی ،ژاپن،......آیا به نظر شما آمریکا قادر به تامین امنیت این کشورها درمقابل همین یک حبه قند رادارد.خود آمریکا را بی خیال شو.آیا آمریکا توانایی محافظت از رزم ناوهای خود را درآبهای شبه جزیره دارد ؟مطمئنا درنبرد رویارو آمریکا فقط به فکر منافع خودش است.نه کشورهای دیگر.وصدردرصد آسیب های جدی به لحاظ استراتژیک به آمریکا و کشورهای مورد حمایتش واردخواهد شد.واین مقدمه شکست بزرگ است و...
Iran (Islamic Republic of)
حبه قنددد!!!!!!!
۱۵:۰۸ ۱۷ تير ۱۳۹۶
جواب شما چیزی است به نام بمب هیدروژنی. موشک بالستیک و اینا هم پیشکش. من نمیدونم از زمان جنگ کره در دهه 50 میلادی که امریکا درخواست آتش بس کرده بود (قدرت نظامیو ببین خدایی تو این جنگ امریکا 50000 کشته داد!!) تا حالا چرا نخواسته به قول جنابعالی در عرض 24 ساعت کره را تصرف کنه؟؟ البته کره هم تنها نخواهد بود این بار هم مثل جنگ کره در دهه 50 میلادی، روسیه و چین حامیان اصلی کره خواهند بود (مشکل اینه که شما امریکا را رودروی کره قرار میدید بلکه باید گفت امریکا و حامیانش در برابر کره و روسیه و چین) خود امریکایی ها هم اینو میدونن که به نفعشون نیس که وارد عمل نظامی بشن حالا معلوم میشه که حبه قندی درکار نیس!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۱۷ تير ۱۳۹۶
این حرف آدم ترسویی هست که در دانشگاه تهران این حرف را در رابطه با حمله آمریکابه ایران زده بود وگفته بود ماکدام صنعت نظامی پیشرفته راداریم واگه آمریکا به ایران حمله کنه در دقیقه ایران را باخاک یکسان میکنه و با انداختن ترس به در دل مردم کار خودشون را پیش بردند.هرکشوری قدرت نداشته باشه آمریکا کاری باهاش نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۷ تير ۱۳۹۶
تمام کشورها دارن نیمی از بودجه کشورشون رو خرج محافظت از خاک و مرز و بومشون میکنن تا مبادا امریکا بخواد نگاه چپ بهشون کنه
اونوقت بعضی ها هدفمند هسته ای رو دو دستی تحویل دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۱۷ تير ۱۳۹۶
مگه هسته ای ما فعالیت نظامی داشته که چنین نطری میدی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۷ تير ۱۳۹۶
ننگ بر کسانی که هسته ای رو تحویل دادند
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۹:۰۱ ۱۷ تير ۱۳۹۶
صرف اینکه یک موشک بتونه تا یک نقطه مشخص برسه دلیل بر پیروزی نیست.
انواع تکنولوژی های رادار گریز و سپر شکن هم برای اثبات ضرورت دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۷ تير ۱۳۹۶
"وی(جف دیویسون سخنگوی پنتاگون) برای توجیه گفته خود به آزمایش موفقیت‌آمیز ماه می اشاره کرد که طی آن ارتش آمریکا توانست با شلیک یک موشک از پایگاه هوایی کالیفرنیا یک موشک قاره‌پیمای شبیه‌سازی شده کره شمالی را در هوا منفجر کند."
آخه یکی نیس بگه اوسکول شیرین مغز اگه یه بمب اتم یا هیدروژنی را بخوای با موشکات رهگیری و منفجر کنی دو حالت داره یا خاک کره جنوبی و ژاپنو به توبره میکشه یا خود امریکا (که اگه بتونه تا نزدیکیای امریکا برسه) تازه ماهواره ها را هم جزقاله میکنی!! یعنی لازم نیس یک موشک اتمی یا هیدروژنی نقطه زن باشه کافیه در هر جایی منفجر بشه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۱۸ ۱۷ تير ۱۳۹۶
با عرض سلام و ادب . شما به قدرت و برد و نوع مواد منفجره به کارگیری شده در موشک ها آگاهی دارید ؟ نمونه کوچکی از قدرت موشک و .. را در مواد شیمیایی خلاصه میکنم که با یکی از اونها چنیدن نفررو مجروح و به کشتن میدن حالا شما بمب هیدروژنیو خلاء اکسیژن رو اضاف کن فکر کن یه هو شما رو بندازن تو آب دریا شنا هم بلد نیستی چی میشه ؟؟؟ حالا یه هو اکسیژن رو ازت بگیرن و یا هر چیزی پس قدرت موشکی رو نادیده نگیر .