یک صهیونیست، جوانی فلسطینی را با خودرو در بیت‌لحم زیر گرفت

یک شهرک‌نشین صهیونیست یک جوان فلسطینی را در جنوب بیت‌لحم با خودرو زیر گرفت و وی را به شهادت رساند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازشبکه تلویزیونی العالم، منابع فلسطینی اعلام کردند: یک شهرک‌نشین صهیونیست، «عمر احمد عیسی ابوغلیون» جوان فلسطینی را در نزدیک شهرک الخضر در جنوب بیت‌لحم با خودرو زیر گرفت و او را به شهادت رساند.

از سوی دیگر، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، در ادامه سفر دوره‌ای خود به آفریقا و اروپا پس از پایان دیدارش با مقامات فرانسه در پاریس روز پنجشنبه وارد تونس شد و مورد استقبال باجی قائد السبسی، رئیس جمهور این کشور، قرار گرفت.

منابع خبری گزارش دادند محمود عباس و قائد السبسی دیشب در کاخ ریاست جمهوری قرطاج در شهر تونس آخرین تحولات فلسطین و منطقه خاورمیانه و تلاش‌ها برای احیای مذاکرت صلح بین رام‌الله و تل‌آویو را بررسی کردند.

محمود عباس در این دیدار از نقش و جایگاه السبسی در حل مناقشات عربی، منطقه‌ای و بین‌المللی قدردانی کرد.

سفر دوره‌ای محمود عباس از دوشنبه گذشته و با دیدار از اتیوپی آغاز شد. عباس در اجلاس سران اتحادیه آفریقا در آدیس آبابا شرکت و سخنرانی کرد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شامگاه سه شنبه وارد پاریس شد و با امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، درباره اوضاع فلسطین، روابط دوجانبه و از سرگیری گفتگوهای صلح بین تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی گفتگو کرد.

عباس در کنفرانس خبری مشترک با مکرون گفت فرانسه در چارچوب اتحادیه اروپا همچنان باید نقش موثر و ویژه‌ای در حمایت از تلاش‌ها برای پیشبرد گفتگو‌ها و برقراری صلح در منطقه خاورمیانه ایفا کند.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای دیدار سه روزه از تونس دیشب وارد این کشور شد و در ادامه روز شنبه به قاهره سفر خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

شهادت یک جوان فلسطینی در جنوب بیت‌لحم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار