ارتش رژیم صهیونیستی به خبرنگار العربیه اجازه ورود به جولان و فلسطین اشغالی را داد

رژیم صهیونیستی در اقدامی در چارچوب عادی‌سازی روابط با عربستان، به خبرنگار شبکه سعودی العربیه اجازه ورود به جولان و فلسطین اشغالی را داد.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ ارتش رژیم صهیونیستی به خبرنگار شبکه سعودی العربیه اجازه داد گزارش اختصاصی از وضع مرزهای فلسطین اشغالی و جولان اشغالی با لبنان و سوریه تهیه کند.

زیاد حلبی، خبرنگار شبکه سعودی العربیه، در فلسطین اشغالی گفت: بازدید میدانی خود را از جولان اشغالی آغاز می‌کنیم که درگیریهای داخلی در سوریه نزدیک جولان اشغالی تشدید شده است و تقریبا هر روز گلوله‌هایی به طرف جولان اشغالی شلیک می‌شود و هر بار اسرائیل، مواضع نظام سوریه را هدف قرار می‌دهد. نگرانی اسرائیل آن است که به دستور ایران و با استقرار حزب‌الله، این جبهه فعال شود. به همین علت، شاهد آماده باش دائم ارتش اسرائیل در این منطقه هستیم. تانک‌های اسرائیلی در مناطق نزدیک مرز جولان اشغالی مستقر شده‌اند.

وی افزود: ما اکنون در مزارع اشغالی شبعا هستیم که در مثلث مرزی بین لبنان، اسرائیل (فلسطین اشغالی) و سوریه قرار دارد. اسرائیل نگرانی‌های زیادی درباره این منطقه دارد؛ زیرا محلی برای اجرای عملیات علیه ارتش این رژیم است. تاکنون چند بار در گذشته چنین حملاتی رخ داده است. در آخرین مرحله از این بازدید میدانی به منطقه مرزی بین اسرائیل (فلسطین اشغالی) و لبنان می‌رسیم. از نظر اسرائیل، تنش زیادی در اینجا هم وجود دارد. نگرانی اسرائیل آن است که آرامش در این منطقه شکننده است. 

این در حالیست که عضو سابق کنست رژیم صهیونیستی از حزب کادیما، فاش کرد در گذشته دیدارهای متعددی بین مقامات این رژیم و مسئولان رژیم سعودی صورت گرفته است.

«رونی بارئون» در مصاحبه مصاحبه با کانال تلویزیونی کنست رژیم صهیونیستی گفت: دیدارهای متعددی بین مسئولان اسرائیلی و سعودی در اینجا (فلسطین اشغالی) و آنجا (عربستان) صورت گرفته است و حتی یکبار یک مقام بلندپایه هم در آن حضور داشت.

انتهای پیام/

خبرنگار العربیه با اجازه ارتش رژیم صهیونیستی وارد جولان و فلسطین اشغالی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد مصطفوی
۱۲:۴۷ ۱۳ تير ۱۳۹۶
خب خداروشکر. پیوندپاک کفتار و شغال. حالا کدوم عروسن؟ مسئله این است.
آخرین اخبار