مسئول بسیج سازندگی سپاه گرگان:

دوره‎های مهارت‎آموزی ویژه بسیجیان گرگان برگزار می‎شود

مسئول بسیج سازندگی سپاه گرگان یکی از راه‎های مبارزه در جنگ اقتصادی را ارتقاء مهارت دانست و گفت: بیش از ۳۰۰ بسیجی شهرستان گرگان در دوره‎های مهارت‎آموزی شرکت می‎کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛سلمان گرزین پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح طرح کلاس‎های مهارت آموزی بسیج در روستای نوده ملک بخش بهاران اظهار داشت: دشمن همواره درصدد دشمنی است و از راه‎های مختلف به دنبال ضربه به نظام و کیان انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: در زمانی ما با دشمن در سنگ‎های جبهه و جنگ رو به رو بودیم اما امروز مسیر مبارزه و تهاجم دشمن تغییر کرده و ما در جنگ‎های اقتصادی و جنگ‎های نرم فرهنگی دشمن را در رو به روی خود می‎بینیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه دشمن تصور می‎کند با تحریم‎ها، ترورها و فشارهای اقتصادی می‎تواند اراده ملت بزرگ ایران را تسلیم خواسته‎های خود کند، تاکید کرد: مقام معظم رهبری به موضوع اقتصاد مقاومتی اهتمام ویژه دارند و بر این اساس امسال را سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" نام‌گذاری کرده و بنابراین مهارت‎آموزی می‎تواند نقش بسزایی در تحقق شعار سال ایفا کند.

گرزین با بیان اینکه با همکاری ادراه فنی‎و حرفه‎ای درصدد آموزش بسجیان شهرستان گرگان برآمدیم، افزود: در فصل تابستان بیش از 300 بسیجی شهرستان گرگان در دوره‎های مهارت آموزی شرکت خواهند کرد.

وی یکی از راه‎های مبارزه در جنگ اقتصادی را ارتقا مهارت برشمرد و یادآور شد: بسیج سازندگی با برگزاری اردوه‎های جهادی و کلاس‎های کار اموزی در مسیر محرومیت‎زدایی و تامین اوقات فراغت بسیجیان به ویژه جوانان گام برداشته است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه تسهیلات مختلفی در عرصه‎های اقتصاد مقاومتی به بسیجیان دارای مهارت پرداخت شده است، افزود: با توجه به ظرفیت تولید و اراضی زیر کشت قطب اقتصاد مقاومتی شهرستان گرگان تولیدات ترشیجات و شوری‎جات است.

گرزین تاکید کرد: در سال گذشته در این حوزه 500 میلیون تومان تسهیلات به بسجیان فعال در عرصه اقتصاد مقاومتی تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.