زنجان؛

بانک مهربانی به یاری سالمندان می‌شتابد

رئیس هیأت مدیره مؤسسه خیریه فرزانگان سالمند زنجان از ایجاد نخستین بانک مهربانی سالمندان در هفت باغ مهربانی استان خبرداد.

بانک مهربانی به یاری سالمندان می‌شتابد

رئیس هیأت مدیره مؤسسه خیریه فرزانگان سالمند استان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان گفت: سنت قرض الحسنه از جمله کار‌هایی است که دارای ارزش معنوی است که متاسفانه به دلیل عملکرد بد بانک‌ها و موسسات خصوصی تبدیل به جایزه شده است.
جمیلی با اشاره به هرم سنی در کشور، گفت: با توجه به اینکه ۱۰ در صد جمعیت کشور سالمندان هستند که این میزان تا ۳۰ سال آینده به ۵۰ درصد افزایش خواهد داشت که باید توجه بیشتری به سالمندان شود.


وی با بیان اینکه بانک مهربانی برای نخستین بار در استان اجرا می‌شود، افزود: این موسسه در تلاش است که در این بانک خیر سازی کند به این صورت که همه به خصوص دانش آموزان و جوانان در امور خیر شرکت کنند.


رئیس هیات مدیره موسسه خیریه استان با بیان اینکه این بانک به دنبال فرهنگ سازی عمومی در استان است، افزود: تشکیل کانون مهربانی دانش آموزان، پزشکان، فرهنگی، ورزشکاران و رسانه از جمله برنامه‌های بانک مهربانی  است.


این مقام مسئول افزود: افراد در این طرح به دیدار سالمندان رفته و خدمات پزشکی، ورزشی، فرهنگی به آن‌ها ارائه می‌دهند.

رئیس هیات مدیره موسسه خیریه فزرانگان سالمند  افزود: افرادی که تمایل به شرکت در این امر خداپسندانه دارند، می‌توانند به هفت باغ مهربانی مراجعه کنند.

جمیلی همچنین به برگزاری اولین نمایشگاه نقاشی سالمندان در استان اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه نقاشی‌های بی نظیری از سالمندان دیده شد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.