همدان؛

همدان میزبان کنگره ملی مرحوم آیت‌الله آقا نجفی همدانی می شود

مدیرعامل مؤسسه شهید محراب آیت الله مدنی(ره) از برگزاری کنگره علمی عالم انقلابی مرحوم آیت‌الله آقا نجفی همدانی در همدان خبر داد.

همدان میزبان کنگره ملی مرحوم آیت‌الله آقا نجفی همدانی می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سیدمحمدکاظم حجازی اظهار داشت: موضوع این همایش از شهریور ماه سال گذشته کلید خورد که به موجب آن به دیدار علما و روحانیون از جمله آیت الله موسوی اصفهانی و آیت الله غیاث الدین طه محمدی در همدان و آیت الله نوری همدانی در قم رفتیم و همگی آنها بر این موضوع تأکید داشتند که سرمایه مرحوم آیت الله آقا نجفی بیشتر از آن است که در حد مراسمی به آن پرداخته شود بلکه باید ابعاد مختلف شخصیتی ایشان پرداخته شود.

حجازی بیان کرد: این کنگره در راستای پاسداشت مقام شامخ علما و فقهای انقلابی همچون مرحوم آیت الله نجفی همدانی(ره) برگزار می‌شود، ضمن اینکه مرحله نخست این همایش در قم و با حضور آیت الله العظمی نوری همدانی در بیت معظم له و مرحله دوم بزرگداشت در حسینیه امام(ره) همدان و با حضور جمع گسترده‌ای از مردم برگزار شد.

وی بیان کرد: اواخر شهریور ماه کنگره علمی آیت الله آقا نجفی در سطح ملی در استان همدان برگزار و مقدمات لازم را برای برگزاری این کنگره با حمایت و همفکری سایر نهادها خواهیم داشت.

گفتنی است، این کنگره به همت مؤسسه شهید محراب آیت‌الله مدنی همدان(ره) و همکاری دستگاه‌های استان در همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.