تبریز؛

حجاب ضامن سلامت جامعه، نفس و نسل بشر است

سپاه عاشورا با صدور بیانیه ای به مناسبت هفته عفاف و حجاب، یادآور شده است: حجاب اسلامی ارزش و دستور دینی مسلمانان، منطبق با طبیعت انسان و برای کمال و رشد شخصیت انسانی فرض شده است تا سلامت جامعه، نفس و نسل بشر را محقق کند.

حجاب ضامن سلامت جامعه، نفس و نسل بشر استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در این بیانیه آمده است: در شرایطی که بدخواهان اسلام و استکبار جهانی در شبیخون گسترده فرهنگی قصد دارند این عزت و افتخار زن مسلمان را هتک کنند و با شبهه و تمسخر در تلاشند این زینت بندگی را از آنان بگیرند، وظیفه اصلی به دوش خود بانوان و دختران ماست تا در حفظ این پوشش و پاکیزگی تلاش کنند.
بیانیه فوق ادامه می دهد: آنچه در زمانی نه چندان دور در واقعه ای به نام حادثه گوهرشاد ثبت شده، صیانت از آیین حجاب و عفاف توسط زنان و مردان این سرزمین را با خون خود متجلی ساخته است، امروز در برابر هجمه رسانه ها، ماهواره ها و فضای مجازی، معرفت دینی و تفکر اسلامی، سلاح مبارزه و صیانت از عفت و پاکی زنان و خواهران ماست.
سپاه عاشورا ادامه می دهد: مستکبران صهیونیست به تجربه دریافته اند که اگر در جامعه ای حیا از میان برود ایمان هم از بین می رود و عزت و کرامت آن جامعه پایمال می شود و آن جامعه به جمعی حقیر و ذلت پذیر مبدل خواهد شد که به راحتی می توانند سلطه خود را بر آن تحمیل نمایند، همان بلایی که برسر جوامع غربی آورده و آنها را برده وار تابع خود کرده اند.
این بیانیه یادآور شده است: اکنون دگربار و به کوری چشم دشمنان ایران اسلامی، بانوان غیرتمند آذربایجان همسو با زنان مسلمان و انقلابی کشور اعلام می دارند که حجاب اگرچه از نگاه برخی کمرنگ و کم اهمیت تلقی شده، لیکن حجاب باطنی در تفکر و فطرت بانوان این سرزمین به ودیعه گذاشته شده است.
سپاه عاشورا در پایان از ریاست قوه مجریه و رئیس جمهور ایران اسلامی تقاضا کرده است پیرو منویات رهبر معظم انقلاب با ورود جهادی به امر فرهنگ، مسئله حجاب و عفاف را با جدیت پیگیری و دستورات لازم را برای اجرای جدی قانون صادر فرمایند.
14 تا 21 تیرماه هفته حجاب و عفاف است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار