زنگنه: ایران، قطب کاراته جهان است

مربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: کاراته ایران در سطح آسیا صاحب سبک بوده و از قطب های جهان محسوب می شود.

پگاه زنگنه در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تیم ملی کاراته ایران در بخش بانوان از نظر آمادگی در سطح خوبی قرار دارد و کادر فنی به کسب مدال ملی پوشان بسیار امیدوار است و به دنبال ارتقا نتایج کسب شده در دوره های گذشته و نیز فتح سکوی نخست آسیا هستیم.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری اردوهای متعددی برگزارشد و ملی پوشان از طریق مسابقات انتخابی میان اردویی مشخص شدند. ملی پوشان در هر دو رده امید و بزرگسالان آماده رقابت با حریفان خود هستند.

زنگنه افزود: تیم ملی کاراته ایران در سطح آسیا صاحب سبک بوده و از قطب جهان محسوب می شود.پیش بینی مسابقات قهرمانی آسیا بسیار دشوار است و امیدوارم در بخش تیمی بتوانیم قهرمان این دوره از رقابت ها شویم.

وی تصریح کرد: با المپیکی شدن کاراته تمام کشورها به دنبال کسب امتیاز برای افزایش رنکینگ بازیکنان خود هستند و امیدوارم با حمایت بیشتر فدراسیون  کاراته و وزارت ورزش و جوانان بتوانیم باز هم در آسیا و دنیا موفق عمل کنیم و قدم محکمی به سمت المپیک 2020 توکیو برداریم.

مربی تیم ملی کاراته بانوان در پایان خاطر نشان کرد: ملی پوشان توانایی کسب مدال در این مسابقات را دارند و با امیدوارم در روز رقابت ها شرایط برای رسیدن به سکوهای قهرمانی مهیا باشد.

انتهای پیام/



بانوان کاراته کا به دنبال فتح سکوی قهرمانی آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۴ تير ۱۳۹۶
چه نسبتی با وزیر نفت دارند
آخرین اخبار