چالاکی: بانوان کاراته از فینالیست‌های مسابقات آسیایی هستند

ملی پوش کاراته بانوان گفت: بهترین‌های قاره کهن در مسابقات آسیایی شرکت می‌کنند، اما ملی پوشان ما فینالیست هستند.

فاطمه چالاکی در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،بیان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل حضور بهترین های قاره کهن از سطح بالایی برخوردار است اما ملی پوشان کاراته کشورمان به طور حتم در فینال حضور دارند و برای کسب مدال طلا تلاش می کنند.

وی ادامه داد: و با توجه به المپیکی شدن این رشته کشورها با تمام قدرت وارد مسابقات می شوند تا با کسب مدال رنکینگ و امتیازات خود را برای کسب سهمیه المپیک افزایش دهند.

چالاکی تصریح کرد: در دوره گذشته نیز تیم ملی کاراته بسیار خوب عمل کرد و امیدوارم در قزاقستان نیز با موفقیت بتوانیم سکوها را از آن ایران کنیم.
وی در ادامه عنوان کرد: تیم ملی کاراته بانوان در هر دو رده امید و بزرگسالان به خوبی تمرین کرده و بازیکنان با تجربه ای دارد که می توانند با تلاش و دقت بر روی تاتامی مدال قهرمانی آسیا را کسب کنند.

ملی پوش تیم ملی کاراته بانوان در پایان خاطر نشان کرد: فدراسیون از تیم های ملی حمایت کرده است و تمام اردوها به طور منظم برگزار شد و امیدوارم با کسب مدال های خوشرنگ مسابقات قهرمانی آسیا زحمات مسئولان و کادر فنی تیم را جبران کنیم و یک گام به المپیک 2020 توکیو نزدیکتر شویم.

انتهای پیام/



تیم ملی کاراته به دنبال کسب سکوی قهرمانی آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار