کرمان؛

اجرای 130هزار متر مربع آسفالت در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی

فرماندار ریگان گفت: 130هزار متر مربع اسفالت در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی در شهر ریگان انجام خواهد شد .

اجرای 130هزار متر مربع آسفالت در قالب طرح های اقتصاد مقاومتیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  امین باقری فرماندار ریگان صبح امروز در مراسم تجلیل از شهرداران ریگان به مناسبت روز شهردار ودهیاری بیان داشت: اسفالت معابر شهر ریگان زیر سازی جدول گذاری توسط شهرداری قیر توسط استانداری و حمل و پخش توسط معین اقتصاد مقاومتی در شهرستان ریگان انجام خواهد شد .


وی ابراز داشت: تمام تلاش ما این است تا مرکز شهر ریگان اباد شودوسطح تجاری ریگان افزایش یابد .


فرماندار ریگان با اشاره به اینکه شهرریگان گنجایش 300الی 400واحد تجاری را دارد بیان داشت: با تعیین حریم شهر ریگان ورحمت اباد این واحد های تجاری افزایش خواهند یافت .


باقری با اشاره به اینکه سطح فضای سبز شهر ریگان به دلیل گرما ی شدید وریزگردها کم می باشد وجود 100هزار اصله درخت در این شهر را از ضروریات برشمرد وابراز داشت: اهالی شهر ریگان در زمینه کشت درخت در شهر ریگان اهتمام جدی داشته باشند .


وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بازار ریگان در جاده ترانزیتی ریگان چابهار قرار دارد اصناف وکسبه بازار ریگان نسبت به نمای بازار ریگان اقدام نمایند .


شهردار ریگان در این مراسم گفت: با وحدت وهمدلی می توان قدمهای موثری را در پیشرفت وابادانی شهر ریگان بر داشت .


حسن دهگان ابراز داشت: زیر سازی که در شهر ریگان طی چند مدت گذشته در شهر ریگان انجام شده است همانند چند سال گذشته می باشد که در این شهر کار شده است .


وی گفت: سال گذشته بیش از 70میلیار د ریال کار عمرانی در شهر ریگان انجام شده است که این مقدار طی امسال چند برابر افزایش خواهد یافت .

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.