اردبیل؛

ارتقا حمایت از سرمایه‌گذاران برای مقابله با معضلات اجتماعی در اردبیل

حمایت از سرمایه‌گذاران با تشکیل کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری برای مقابله با معضلات اجتماعی در اردبیل ارتقا می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف خدادادی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل پیش از ظهر امروز در جلسه تشکیل کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری استان اردبیل اظهار داشت: حمایت از تولید، اشتغال و رفع مشکل سرمایه‌گذاری توسط مجموعه قضائی استان از اقداماتی است که هم‌اکنون با جدیت در دستور کار قرار داده شده و امیدواریم این موضوع با جدیت و اهتمام ویژه مورد توجه مسئولان واقع شود.

وی افزود: تشکیل کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری در استان اردبیل با هدف جلوگیری از معضلات اجتماعی از جمله اعتیاد، نزاع و درگیری و اختلافات خانوادگی در دستور کار قرار داده شده که امیدواریم تشکیل این کمیته بتواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود تا بتوانیم آسیب‌های اجتماعی را در جامعه به حداقل برسانیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: مسئولان قضائی در تشکیل این کمیته نقش خطیر و حساسی بر عهده دارند و برای حمایت از سرمایه‌گذاران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند که امیدواریم این فرهنگ به خوبی در استان جا بیفتد و نظر مسئولان در این زمینه تغییر یابد و با نگرش مثبت برای حمایت از سرمایه‌گذاران گام اساسی بردارند.

خدادادی بیان کرد: متاسفانه تاکنون جذب سرمایه‌گذار در استان اردبیل با روند موفقی پیش نرفته که به همین دلیل نیاز است در این زمینه تصمیمات اساسی اتخاذ شود تا با فراهم کردن زمینه‌های مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران بتوانیم به تمامی اهداف خود در این راستا دست یابیم.

وی با اشاره به این که اجرای برنامه‌های مشارکتی مقابله با معضلات اجتماعی در اردبیل در دستور کار قرار داده شده است، تصریح کرد: به طور حتم با حمایت از سرمایه‌گذاران می‌توانیم گام‌های اساسی و هدفمند در ارتباط با کاهش فقر و بیکاری در استان اردبیل برداریم و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

 

انتهای پیام/ع

حمایت از سرمایه گذاران برای کاهش معضلات اجتماعی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.