اردبیل؛

آغاز مسابقات پاراگلایدر کشوری در مشگین شهر

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان اردبیل از آغاز مسابقات کشوری پاراگلایدر در مشگین شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قادر تقی زاده، معاون گردشگری میراث فرهنگی استان اردبیل در مراسم افتتاحیه رقابت‌های پاراگلایدر گفت: این مسابقات در رشته مسافت و با حضور بیش از ۲۰۰ خلبان از ۱۲ استان کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از روز سه‌شنبه پذیرش خلبانان انجام شده است، اضافه کرد: رقابت‌ها به مدت سه روز تا روز جمعه ادامه دارد و در روز جمعه جوایزی به منتخبان اهدا می‌شود.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان اردبیل با اشاره به ظرفیت استان اردبیل در برگزاری ورزش‌های هوایی اضافه کرد: اقلیم کوهستانی اردبیل موجب شده تا پتانسیل قابل توجهی برای برگزاری رقابت‌های ورزشی هوایی فراهم شود.

تقی زاده در عین حال به ظرفیت‌های گردشگری ورزشی اردبیل اشاره کرد و افزود:  در تمامی شهرستان‌های استان اردبیل ظرفیت توسعه گردشگری ورزشی وجود دارد.

وی ابراز امیدواری کرد مسابقات پاراگلایدر بتواند گوشه‌ای از توانمندی استان اردبیل در گردشگری ورزشی را در سطح ملی و جهانی معرفی کند.

وی با بیان اینکه امکانات رفاهی، اقامتی و استفاده از آب‌های گرم معدنی برای خلبانان تدارک دیده شده است، افزود: اردبیل آماده میزبانی از رقابت‌های ورزشی با هدف توسعه گردشگری ورزشی است.

انتهای پیام/ح

حضور 12 استان کشور در مسابقات پاراگلایدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.