اردبیل؛

برگزاری مسابقات کشوری پاراگلایدر در مشگین‌شهر

مسابقات کشوری پاراگلایدر با شرکت 12 تیم به ‏مدت 3 روز در شهرستان مشگین‌شهر برگزار می‌شود.‏

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حامد قلمی رئیس هیأت ورزش‌های هوایی استان اردبیل از برگزاری مسابقات کشوری پاراگلایدر در استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: در این دوره از مسابقات 12 تیم حضور یافته و به مدت 3 روز در این رقابت‌های مهیج ورزشی حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به زمان برگزاری این رقابت‌ها، افزود: این رقابت‌ها از روز چهارشنبه 14 تیرماه در پارک ولایت شهرستان مشگین‌شهر آغاز خواهد شد و مراسم پایانی این مسابقات نیز در تالار اندیشه این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس هیأت ورزش‌های هوایی استان اردبیل خاطرنشان کرد: شهرستان مشگین‌شهر به دلیل قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی خاص و بهره‌گیری از ارتفاعات مناسب با آب و هوای مناسبی که برای برگزاری ورزش‌های هوایی برخوردار است، جزء 5 استان مستعد کشور برای احیای ورزش‌های هوایی محسوب می‌شود.

قلمی گفت: برگزاری چنین مسابقاتی در تمامی مناطق کشور مقدور نخواهد بود و برخی از مناطق خاص مثل مشگین‌شهر از قابلیت‌های لازم برای میزبانی برخوردار هستند و با سرمایه‌گذاری لازم و توجه بیشتر می‌توان احیای این رشته ورزشی در مشگین‌شهر را شاهد بود.

وی ادامه داد: با وجود شرایط خاص این منطقه، بسیاری از باشگاه‌های کشوری برای برگزاری اردوهای تمرینی اعلام آمادگی کرده‌اند که بعد از برگزاری این مسابقات، اردوهای تمرینی باشگاه‌های مختلف در این شهرستان آغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام/ع

مسابقات کشوری پاراگلایدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.