رشت؛

ارسال بیش از 1400 اثر به جشنواره فرهنگ رضوی

دبیر جشنواره جلوه‌ های فرهنگ رضوی در رسانه‌ ها از بیش از 1400 اثر به این جشنواره خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ فیروز فاضلی، دبیر جشنواره جلوه‌ های فرهنگ رضویدر رسانه‌های کشور گفت: یک هزار و 411 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره جلوه‌ های فرهنگ رضوی در رسانه‌ ها در گیلان ارسال و با پایان یافتن فرصت ارسال آثار برای شرکت در این جشنواره آثار ارسالی تحویل داوران شد.

وی با بیان اینکه بخش اصلی جشنواره شامل مطبوعات، خبرگزاری و پایگاه های خبری است، افزود: آثار ارسالی در این بخش شامل 397 اثر در رشته تیتر، 68 اثر در بخش سرمقاله و یادداشت، 107 خبر، 79 گزارش، 65 مصاحبه، 149  مقاله و 114 عکس بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: در بخش آثار رادیویی و تلویزیونی این جشنواره 8 اثر و در بخش شعر رضوی نیز ٢٩٤ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید.

فاضلی افزود: همچنین 7 اثر برای بخش ویژه این جشنواره با محوریت " کرامت انسانی در آموزه‌های رضوی" ارسال شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه از میان یک هزار و 411 اثر ارسالی 123 اثر نیز به دلیل عدم رعایت شرایط شرکت در جشنواره به عنوان آثار غیرمرتبط کنار گذاشته شد، اظهار داشت: احمد توکلی، رضا مقدسی، بیژن مقدم، علیرضا ملکیان و اکبر نصرالهی از اساتید برجسته دانشگاه و فعالان رسانه کشور به انتخاب معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هیأت داوران جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور را تشکیل می‌دهند.

هفتمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌ المللی امام‌رضا (ع) به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، معاونت امور مطبوعات و اطلاع‌ رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد بین‌المللی فرهنگی‌ هنری امام‌ رضا (ع)، مرداد ماه 96 همزمان با دهه کرامت به میزبانی استان گیلان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ع
 

پایان فرصت ارسال آثار شرکت در جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ ها

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.