نظرسنجی: بیشتر مردم آمریکا به شبکه «سی‌ان‌ان» بیش از ترامپ اطمینان دارند+ نمودار

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد بیشتر مردم آمریکا شبکه سی‌ان‌ان را بیش از رئیس‌جمهورشان قبول دارند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از وبسایت اسلِیت، نتایج نظرسنجی مؤسسه «سِروی مانکی» نشان داد که بیشتر مردم آمریکا به شبکه سی ان ان بیش از «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا اطمینان دارند. نتایج این نظرسنجی حاکی از آن است که 50 درصد افراد بالغ اعلام کرده اند که به سی ان ان بیش از دونالد ترامپ اعتماد دارند. این درحالیست که 43 درصد افراد بالغ گفته اند به رئیس جمهور بیشتر اطمینان دارند.

از هر 10 نفر حامی حزب جمهوری خواه، 9 نفرشان اعلام کردند که به دونالد ترامپ بیش از شبکه سی ان ان اطمینان دارند. این درحالیست که 91 درصد حامیان حزب دموکرات اعلام کردند که این شبکه خبری را بیش از دونالد ترامپ قبول دارند. در گروه افراد مستقل هم 55 درصد آنها اعلام کردند که به سی ان ان اطمینان دارند و 44 درصد دیگر این نظر مثبت را در خصوص رئیس جمهورشان دارند.

این نظرسنجی نشان داد حامیان حزب جمهوری خواه به شدت طرفدار توییت های ترامپ هستند و بیشتر جمهوری خواهان توییت های رئیس جمهور را حقیقی و برخی دیگر آنها را سرگرم کننده خواندند.

این نظرسنجی روی 4965 فرد بالغ در آمریکا انجام شد.

نظرسنجی: بیشتر مردم آمریکا به شبکه «سی ان ان» بیش از ترامپ اطمینان دارند+ نمودار///////////

دونالد ترامپ که از زمان رقابتهای انتخاباتی همچنان با برخی رسانه های مخالف درگیری لفظی داشته است، در روزهای اخیر به شدت از شبکه خبری سی ان ان انتقاد کرده است. وی در حساب توییتر خود در واکنش به انتشار گزارشی از سوی سی ان ان در خصوص ارتباط یکی از نزدیکان ترامپ با روسیه و سپس تکذیب آن، این شبکه خبری را متقلب خواند.

دونالد ترامپ همچنین دو روز پیش یک فیلم جعلی در حساب توییتر خود منتشر کرد که در آن وی یک مرد را که لوگوی شبکه خبری سی ان ان را دارد به شدت کتک می زند. انتشار این فیلم انتقاد بسیاری از قانونگذاران آمریکا را به دنبال داشت و تعداد زیادی از آنها این اقدام ترامپ را یک رسوایی برای نظام ریاست جمهوری قلمداد کردند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار