دستگیری سارقان حرفه ای و کشف 20 فقره سرقت مسلحانه

با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان سه سارق سابقه دار و حرفه ای دستگیر شده و به 20 فقره سرقت مسلحانه اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سرهنگ احسانعلی آذرپودینه فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در تشریح جزئیات دقیق این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در  سطح حوزه که باعث بروز نارضایتی در بین شهروندان شده بود، بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار تیم کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.


اذرپودینه افزود: پس از هفته ها اقدامات فنی و تخصصی توسط تیم های اطلاعاتی پلیس، رد پاهایی از دخالت یک سارق سابقه دار در خصوص این سرقت ها به دست آمد.


این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس پس از تحت نظر قرار دادن محل های تردد این سارقان حرفه ای و سابقه دار روز گذشته وی را در یک عملیات غافلگیرانه به همراه دو همدستش در یکی از نقاط حاشیه سراوان دستگیر کردند.


سرهنگ آذرپودینه با اشاره به بازرسی محل اختفای این سارقان سابقه دار و حرفه ای و کشف یک قبضه سلاح کمری و مهمات مربوطه، افزود: متهمان درتحقیقات تخصصی کاراگاهان پلیس به 20 فقره سرقت مسلحانه و به عنف موتورسیکلت اعتراف کردند.

انتهای پیام/ع

کشف یک قبضه سلاح کمری و مهمات از سارقان سابقه دار 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار