ایرانشهر

دستگیری ۷ سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهراز اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در برخورد با هنجارشکنان و دستگیری ۷ سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، موفق به دستگیری ۷ سارق و کشف اموال مسروقه شامل یک دستگاه خودرو، چهار دستگاه گوشی هوشمند همراه، لوازم خانگی، مدارک شناسایی مالباختگان شدند.

وی با اشاره به دیگر دستاورد‌های این طرح بیان داشت: در این راستا سه خرده فروش مواد مخدر دستگیر که ۷۹ کیلوگرم مواد مخدر نیز از آنان کشف گردید.

جلیلیان تصریح کرد: در راستای مبارزه با کالای قاچاق و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی بیش از سیصد میلیون ریال انواع کالای قاچاق و بیش از سه هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و قاچاقچیان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان با بیان اینکه در خصوص آموزش فرهنگ ترافیک طرح‌های مختلفی اجرا شده است، افزود: در این راستا پلیس راهور این فرماندهی ضمن برخورد با قانون شکنان تعداد ۲۷ دستگاه خودرو و ۲۳ دستگاه موتور سیکلت متخلف را نیز توقیف و روانه پارکینگ کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار