اصفهان؛

کلینیک ورزشی اصفهان باید در کشور زبانزد باشد

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: انتظارات از اصفهان بالاست و کلینیک ورزشی این استان باید در کشور زبانزد باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضا نوروزی  امروز در مجمع انتخاباتی هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان که در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: از زحمات رئیس سابق هیأت تشکر می‌کنیم و از وی به‌ عنوان مشاور در بدنه فدراسیون استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: وظیفه فدراسیون پزشکی ورزشی، پشتیبانی از ورزش قهرمانی و همگانی است و تلاش می‌کنیم هر فردی به میادین ورزش ورود پیدا می‌کند، کارت ارائه خدمات پزشکی داشته باشد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی بابیان اینکه انتظارات از اصفهان بالاست، یادآور شد: کلینیک ورزشی استان اصفهان باید در کشور زبانزد باشد زیرا این استان پتانسیل بسیار بالایی در حوزه ورزش دارد.

وی با اشاره به پتانسیل بالای ورزش استان اصفهان بیان داشت: زمانی که پزشک تیم ملی والیبال جوانان بودم، محمدجواد معنوی‌نژاد در این تیم حضور داشت که وی را ورزشکار بااخلاقی دیدم و خوشحالم که توانسته به لیگ معتبر ایتالیا راه پیدا کند.

نوروزی توجه نداشتن به هیأت‌های شهرستانی را مشکل بزرگ هیأت‌های پزشکی ورزشی استان‌های کشور دانست و گفت: مسؤولان هیأت‌ها فکر می‌کنند ورزش تنها به مراکز استان‌ها خلاصه‌شده است اما انتظار داریم توجه جدی به شهرستان‌ها در دستور کار قرار گیرد.

این مقام مسؤول با تأکید بر اینکه هیأت پزشکی ورزشی اصفهان باید انتظارات را برآورد کند، گفت: ورزشکاران استان اصفهان در زمینه درمانی هرگونه دغدغه‌ای دارند، با رئیس هیأت و مدیرکل در میان بگذارند و در صورتی‌که جوابی نگرفتند، به‌طور مستقیم با من در تماس باشند.

 

انتهای پیام/م

 

وظیفه فدراسیون پزشکی ورزشی، پشتیبانی از ورزش قهرمانی و همگانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار