اصفهان؛

لزوم همسو کردن جامعه کونگ‌فو استان اصفهان

رئیس جدید هیأت کونگ‌فو استان اصفهان گفت: همسو کردن جامعه کونگ‌فو استان در دستور کار قرار دارد و دست تعامل و دوستی را به‌ جانب تمام اهالی این رشته دراز می‌کنم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حیدرعلی عارفیان  امروز در مجمع انتخاباتی هیأت کونگ‌فو استان اصفهان که در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: از رؤسای قبلی هیأت به‌ واسطه زحماتی که برای این هیأت متحمل شدند، تقدیر می‌کنم.

وی افزود: برای مدیریت هیأت، برنامه چهار ساله‌ای را از سال 96 تا 1400 تدوین کرده‌ام و در این راستا حرکت می‌کنیم.

رئیس جدید هیأت کونگ‌فو استان اصفهان اشاعه ورزش در سطح استان و بهبود کونگ‌فو با استفاده از روش‌های علمی و عملی، جذب اسپانسر و کمک‌های مالی را مأموریت کلان برنامه چهار ساله هیأت دانست.

وی تصریح کرد: یکپارچگی بین کمیته‌های هیأت و افراد فعال این رشته، ارزش دادن به مربیان، داوران و ورزشکاران، ارتقای سخت‌افزاری کونگ‌فو، جذب و شناسایی خیران ورزش‌یار و تجلیل از قهرمانان این رشته از جمله اهدافی هستند که در هیأت دنبال می‌کنیم.

عارفیان یادآور شد: با وجود زحماتی که در هیأت انجام‌ شده، نقاط ضعفی همانند پایین بودن سطح علمی و تخصصی مسابقات، بی‌توجهی به ورزشکاران نقاط محروم، توجه نداشتن رسانه‌ها به این رشته و فعال نبودن تمام کمیته‌های هیأت وجود دارد اما مواردی مانند تعداد زیاد داوران فعال و نیروهای باتجربه نقطه مثبت هیأت هستند.

 

انتهای پیام/م

 

اشاعه ورزش در سطح استان و بهبود کونگ‌فو با استفاده از روش‌های علمی و عملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار