فعالیت حدود ۵۰ هزار کودک انگلیسی در باند‌های تبهکاری

نتایج مطالعات اخیر کمیساریای کودکان انگلیس نشان می‌دهد نزدیک به ۵۰ هزار کودک انگلیسی در باند‌های تبهکاری این کشور به خدمت گرفته می‌شوند.

فعالیت حدود ۵۰ هزار کودک انگلیسی در باند‌های تبهکاریبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه آی تی وی؛ نتایج مطالعات اخیر کمیساریای کودکان انگلیس نشان می‌دهد، کودکان انگلیسی آسیب پذیرترین قشر در این کشور هستند و در معرض نوع جدیدی از جرایم سازمان یافته قرار دارند.

بر این اساس، نزدیک به ۵۰ هزار کودک انگلیسی در باند‌های تبهکاری این کشور به خدمت گرفته می‌شود. آن‌ها بهترین گزینه برای انتقال بسته‌های مواد مخدر به نقاط مختلف انگلیس هستند. در بسیار‌ی از موارد تبهکاران اقدام به ربودن کودکان برای رسیدن به مقاصد خود می‌کنند. برخی از کودکان نیز از خانواده‌های فقیر انگلیس خریداری می‌شوند.

بنابر گزارش کمیساریای کودکان انگلیس حدود ۳۰ هزار کودک انگلیسی به واسطه اعتیاد والدینشان به الکل و مواد مخدر، معتاد بوده و نزدیک به ۱۲۰۰ کودک قربانی برده داری مدرن، سوء استفاده جنسی و فعالیت در شبکه‌های پورنو هستند. این در حالی است که طبق این گزارش، آمار سوء استفاده ابزاری از کودکان در انگلیس رقمی بالاتر بوده و امکان دسترسی به آن‌ها وجود ندارد.

«آن لانگفیلد»، مسئول کمیساریای کودکان انگلیس در این باره گفت: صد‌ها هزار کودک انگلیسی در شرایط بسیار خطرناک و پرتنش بزرگ می‌شوند. در حال حاضر، حدود نیم میلیون کودک نیاز به مداخله مستقیم و مراقبت‌های دولت دارند. با این وجود، کسی از آمار دقیق کودکان آسیب پذیر انگلیس اطلاعی ندارد و تلاشی برای بررسی این موضوع نمی‌شود.

به گفته لانگفیلد، کودکان مهاجر که از شرایطی به مراتب بدتر از کودکان انگلیسی برخوردارند، مشمول این گزارش نمی‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار