هشدار مشاور امنیت ملی کاخ سفید درباره «رشد فضای تهدید» در جهان

مشاور امنیت ملی و مبارزه با تروریسم کاخ سفید ضمن حمایت از فرمان مهاجرتی ترامپ، درباره «رشد فضای تهدید» در جهان هشدار داد.

هشدار مشاور امنیت ملی کاخ سفید درباره «رشد فضای تهدید» در جهانبه گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی تایمز؛ یکی از مقامات ارشد کابینه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ضمن هشدار درباره «رشد فضای تهدید» در سراسر جهان، از مردم آمریکا خواست نسبت به این موضوع هوشیار باشند.

«توماس بوسرت»، مشاور امنیت ملی و مبارزه با تروریسم کاخ سفید با حمایت از سیاست‌های مهاجرتی ترامپ گفت: مردم آمریکا باید توجه داشته باشند که ما با یک فضای تهدید آمیز در حال رشد مواجه هستیم. یک سازمان جهانی تروریستی که به هیچ عنوان نمی‌توان اقدامات آن را پیش بینی کرد. حفظ امنیت در چنین شرایطی برای مقامات اجرایی بسیار دشوار است.

وی با اشاره به حملات تروریستی اخیر در انگلیس، خنثی کردن سه حمله تروریستی در فواصل زمانی کم را اقدامی مشکل توصیف کرد. با این حال، او نسبت به برقراری امنیت در تعطیلات روز استقلال آمریکا اطمینان داد و گفت: مردم آمریکا می‌توانند بدون هیچ نگرانی از تعطیلات روز استقلال (۴ ژوئیه) لذت ببرند.

مشاور امنیت ملی و مبارزه با تروریسم کاخ سفید ضمن حمایت از سیاست‌های مهاجرتی دونالد ترامپ مبنی بر ممنوعیت سفر اتباع ۶ کشور مسلمان به آمریکا اظهار داشت: دستور اجرایی رئیس جمهور درباره مهاجرت بسیار ناراحت کننده است. ولی مردم آمریکا باید بدانند که اقدامات جنجالی رئیس جمهور ترامپ به منظور محافظت از مردم و جلوگیری از حادثه ۱۱ سپتامبر دیگر است.

به موجب فرمان ضدمهاجرتی رئیس جمهور آمریکا که از روز جمعه به صورت رسمی اجرایی شد، اتباع ۶ کشور مسلمان مشمول تحریم مهاجرتی ترامپ از این پس، تنها در صورت داشتن یک خویشاوند درجه یک در آمریکا یا ارتباط رسمی با یک نهاد آمریکایی معتبر می‌توانند وارد خاک آمریکا شوند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار