تبریز؛

هزینه 40 میلیارد ریال برای راه اندازی کارخانه تولید آسفالت تمام اتوماتیک شهرستان اهر

مدیرعامل شرکت سدید پی پل گفت: برای راه اندازی، این کارخانه 40 میلیارد ریال بدون استفاده از تسهیلات بانکی هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛والح انوری زاده مدیرعامل شرکت سدید پی پل درافتتاح این کارخانه گفت: این کارخانه به صورت تمام اتوماتیک است و توان تولید 160تن آسفالت در ساعت را دارد که در 50 هزار مترمربع زمین احداث شده است و تمامی دستگاه ها تولید داخل می باشد.

مهندس والح انوری زاده گفت: برای راه اندازی، این کارخانه 40 میلیارد ریال بدون استفاده از تسهیلات بانکی هزینه شده است و امکان اشتغال برای 25 نفر به صورت مستقیم و برای 70 نفر نیز به صورت غیرمستقیم فراهم شد و می توانیم علاوه بر تأمین آسفالت خود شهرستان اهر، آسفالت شهرستان های دیگر منطقه ارسباران و حتی بعضی از شهرستان های استان اردبیل را نیز فراهم نمائیم.

فرماندار شهرستان اهر نیز گفت: احداث راههای مناسب زمینه ساز توسعه همه جانبه شهرهاو روستاهاست.
سید محمد عابدی گفت: یکی از پروژه های راه در منطقه ارسباران، احداث بزرگراه اهر – تبریز است که امسال بیش از 30 کیلومتر از این بزرگراه زیربار ترافیک خواهد رفت.

وی افزود: با توجه به ترافیک سنگین در جاده اهر – مشگین شهر، احداث بزرگراه اهر – مشگین شهر نیز از اولویت های دیگر دولت است که احداث 30 کیلومتر از این بزرگراه در تعهد استان آذربایجان شرقی و مابقی در تعهد استان اردبیل است.

عابدی همچنین برای ماندگاری بیشتر آسفالت در جاده های شهری و روستایی و خیابان های شهر خواستار توجه به مصالح استفاده شده در تولید آسفالت از لحاظ کمی و کیفی شد.

در این مراسم امام جمعه موقت شهرستان اهر نیز احداث این کارخانه آسفالت با زمینه اشتغال زایی را در واقع لبیک به فرامین مقام معظم رهبری دانست.
حجت الاسلام محمود دینی گفت: امیدواریم در سایر زمینه ها نیز با فراهم کردن زمینه ها شاهد حضور سرمایه گذاران در جهت توسعه و اشتغال در شهرستان اهر باشیم.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار