تبریز؛

ضرورت حمایت از سرمایه گذاری در بخش معدن شهرستان اهر جهت ایجاد اشتغال

نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی حمایت از سرمایه گذاری در بخش معدن شهرستان اهر را جهت ایجاد اشتغال، بسیار لازم و ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ بیت الله عبدالهی نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در چهاردهمین همایش جشن گلریزان برای آزادی زندانیان 6 حوزه قضایی منطقه ارسباران در شهرستان اهر گفت: استان آذربایجان شرقی بعد از کرمان جزء استان های غنی و شهرستان اهر نیز یکی از پتانسیل های مهم در بخش معدن است که متأسفانه آنگونه که باید و شاید در بخش معادن سرمایه گذاری نمی شود.
 
وی یکی از مشکلات اجتماعی امروز  را بیکاری و بسیاری از ناهنجاری ها را ناشی از بیکاری دانست و افزود: اگر در بخش های مختلف و به خصوص معادن از سرمایه گذاری در جهت ایجاد اشتغال حمایت شود شاهد بیکاری و ناهنجاری های اجتماعی نخواهیم بود.
 
نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی همچنین از وجود زیرساخت های لازم در شهرک های صنعتی شهرستان های اهر و هریس برای حضور سرمایه گذاران در ایجاد واحدهای تولیدی خبر داد.
 
وی همچنین از عملیاتی نشدن احداث کارخانه آهک هیدارته شهرستان اهر بعد از گذشت چند سال از کلنگ زنی آن انتقاد کرد.
 
عبدالهی همچنین از آسفالت بیش از 30 کیلومتر از بزرگراه اهر -  تبریز در سال جاری خبر داد و افزود: در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و حضور سرمایه گذاران وجود راه های مناسب قابل دسترسی لازم است که امیدواریم با تکمیل بزرگراه اهر -  تبریز شاهد استقبال بیش از پیش سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این منطقه باشیم.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.