مشهد؛

کشف ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال مکمل و دارو‌های دام قاچاق

پلیس آگاهی در بازرسی از یک انبار در حاشیه شهر مشهد ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال مکمل و داروی دام قاچاق کشف کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد سرهنگ "حمید رزمخواه" رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: با کسب خبری مبنی بر توزیع دارو‌های دام قاچاق توسط افراد سودجوء در سطح شهر مشهد موضوع در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پس از یک سری تحقیقات گسترده میدانی افراد متخلف را شناسایی و با کنترل نامحسوس آنها، انبار کالا‌های قاچاق را در محدوده بلوار توس شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از چند روز کنترل نامحسوس و اطمینان از قاچاق بودن کالا با هماهنگی مقام قضائی به همراه تیمی از کارشناسان اداره دامپزشکی استان وارد عمل شدند.

سرهنگ رزمخواه افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در این عملیات غافلگیرانه ضمن دستگیری دو سودجوء در بازرسی از محل ۲۴ تن و ۲۱۰ کیلوگرم ویتامین دامی، ۷۶۰ لیتر انواع داروی دامی و ۲۲۵ قوطی یک لیتری دارو‌های دامی قاچاق کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالا‌های کشف شده ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده خاطر نشان کرد: با دستور مقام قضائی انبار پلمب و افراد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام//ف. ج.


پلمپ مکمل و دارو‌های دام قاچاق در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار