مشهد؛

دستگیری ۹ سارق با ۳۲ فقره سرقت

پلیس شهرستان نیشابور در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ظرف ۴۸ ساعت گذشته با دستگیری ۹ سارق خیابانی ۳۲ فقره انواع سرقت را کشف کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سرهنگ "حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: مرحله سوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت شناسایی و دستگیری سارقان خیابانی و همچنین سارقان متواری در سطح شهر نیشابور به اجرا در آمد.

وی افزود: این طرح که با همکاری پلیس آگاهی، پلیس امنیت عمومی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس پیشگیری و یگان امداد طی دو روز گذشته عملیاتی شد ۹ سارق خیابانی دستگیر و در مجموع افراد دستگیر شده که همگی مرد بودند به ۳۲ فقره انواع سرقت‌ها شامل (داخل خودرو، منزل، موتورسیکلت، مغازه و ...) اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: همچنین در اجرای این طرح با تلاش پلیس راهنمایی و رانندگی تعداد ۱۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف در محدوده بلوار جمهوری و بلوار معلم بدلیل مخدوش بودن پلاک، حرکات مارپیچ و .. توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ بیات مختاری با تقدیر و تشکر از همکاری و مشارکت هدفمند شهروندان، حمایت‌های دستگاه قضائی و هم چنین اصحاب رسانه تاکید کرد: برقراری نظم و امنیت مطلوب، جلب رضایتمندی شهروندان و تحقق احساس امنیت، همواره سرلوحه کار پلیس شهرستان قرار دارد و این طرح‌ها با توجه به شروع فصل تابستان تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام//م. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.