یزدانی:

دوره جدید رقابت فروشگاه های زنجیره ای آغاز شد/ فروشگاه‌ها نیاز اصلی شهرهای بزرگ است

نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه هر کار جمعی موفق خواهد بود، گفت: فعالیت فروشگاههای زنجیره ای منجر به ایجاد رقابت در بازار شده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علی یزدانی با بیان اینکه عرضه محصولات با حداقل سود و قیمت، حق جامعه مصرف کننده است، افزود: ما هم باید نسبت به نوع عرضه و توزیع کالا تنوع ایجاد کنیم و اینکه بخواهیم تا سال‌های متمادی عرضه کالا را منوط به واحد‌های صنفی کوچک کنیم، تفکر سنتی خواهد بود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: به لحاظ توسعه شهر‌ها و مشکلات حمل و نقل باید شرایطی برای عرضه و توزیع کالا مهیا شود تا در زمان و وقت مردم صرفه جویی شود و هزینه‌ها را کمتر کند.

یزدانی اظهار کرد: کمتر شدن تردد، کاهش آلودگی هوا، کاهش هزینه‌های مصرف کننده و تخفیف کالا‌ها را می‌توان از رویکرد‌های مثبت تشکیل فروشگاه‌های زنجیره‌ای دانست که گام‌هایی برای رفاه مصرف کننده به حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه فروش‌های اینترنتی نیز قوت گرفته اند و این روش فروش نیز در دنیا مطرح شده است، افزود: جهان امروز دنیای توسعه و تکنولوژی است و نمی‌توان راکد ماند و باید به سمت روش‌های نوین توزیع کالاحرکت کرد. افزایش فروش‌های اینترنتی می‌تواند فروش واحد‌های صنفی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای را تحت الشعاع قرار دهد؛ لذا باید راهکار‌های جدید ارائه داد.

یزدانی گفت: پیشنهادم برای تقویت بنگاه‌های صنفی این است که باید تدبیری ایجاد کنیم تا واحد‌های صنفی را نیز تحت یک برند خاص در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سهامدار کنیم؛ اگر این اتفاق بیفتد، منافع واحد‌های صنفی نیز تامین خواهد شد.

 

انتهای پیام/ 

 

آغاز رقابت میان فروشگاه زنجیره ای 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار