کرمانشاه؛

اجرای طرح خانواده آماده در مخاطرات

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آموزش 17 هزار و 500 خانوار استان برای آمادگی در مقابل مخاطرات در قالب طرح "خادم" طی سال جاری خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ محمدرضا امیریان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح خادم در استان کرمانشاه گفت:  مقدمات اجرای این طرح در سال جاری فراهم شده و بزودی وارد فاز اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی شده تا سال 1400 تمام خانوارهای کشور این آموزش‌ها را دریافت کنند افزود: این طرح سال گذشته در پنج شهرستان کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، جوانرود، سنقر و کنگاور اجرا شد.

به گفته این مسئول، خادم نماد "خانواده آماده در مخاطرات" است که در قالب این طرح آموزش خانه به خانه به سرپرستان خانوار ارائه می‌شود.

وی گفت: طرح دیگری ما برای آموزش‌های امداد و نجات به مردم، ایجاد "خانه هلال" با اولویت روستاها است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه یادآوری کرد: در خانه‌های هلال آموزش‌های خودامدادی به مردم ارائه می‌شود و شاید بتوان امکانات و تجهیزات اولیه هم در اختیار این مراکز قرار دارد.

امیریان افزود: این آمادگی را داریم که خانه‌های هلال را در مساجد، محلات و ... اجرا کنیم.

وی تاکید کرد: دوره‌های آموزشی هلال احمر و آموزش‌های اولیه نیز همواره در مراکز و دفاتر این جمعیت برگزار می‌شود و حتی این آمادگی را داریم که آموزش‌ها را برای افراد یک اداره، مجتمع‌های مسکونی، افراد یک محله و ... با مراجعه حضوری و به صورت رایگان در اختیار آنها قرار دهیم.

 

انتهای پیام/ز

امادگی هلال احمر در مقابل مخاطرات 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.