شیراز؛

۲۰ تیرماه آخرین مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس گفت: ۲۰ تیرماه آخرین مهلت شرکت در بخش آنلاین جشنواره کتابخوانی رضوی اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روح‌الله منوچهری سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس از اتمام مهلت شرکت در بخش مکتوب جشنواره کتابخوانی رضوی و امکان ثبت‌نام در بخش آنلاین این رقابت تا ۲۰ تیرماه خبر داد.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در بخش آنلاین به پورتال اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس به نشانی (www.farspl.ir) یا سایت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به آدرس (www.iranpl.ir) مراجعه کرده و با کلیک بر روی لینک ثبت‌نام در این رویداد شرکت کنند.


منوچهری با بیان اینکه منابع این جشنواره در تمام کتابخانه‌های عمومی موجود است، ادامه داد: شرکت‌کنندگان همچنین می‌توانند با مراجعه به هر یک از سایت‌های اشاره شده، منابع جشنواره کتابخوانی رضوی را به صورت‌های الکترونیک و گویا دریافت کنند.


وی اظهار داشت: براساس برنامه‌های قبلی آخرین مهلت شرکت در این جشنواره یکم تیر بود که باتوجه به استقبال مردم، این جشنواره در بخش مکتوب تا ۱۰ تیر و در بخش آنلاین تا بیستم تیرماه تمدید شد.


شش کتاب ۱۰ قصه از امام رضا (ع) برای بچه‌ها، ماه غریب من، مهارت‌های زندگی در سیره رضوی، امام رضا (ع) و زندگی، بانوی ملکوت و چلچراغ شیراز برای رقابت در هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی انتخاب شده است.
انتهای پیام/ر

تمدید فراخوان جشنواره رضوی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار