شیراز؛

تمدید ارسال آثار به دومین جشنواره عکس "کارگر، تلاش، زندگی"

مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره عکس "کارگر، تلاش، زندگی" تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مسعود عطایی نژاد مدیر روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی فارس گفت: زمان ارسال آثار به دومین جشنواره عکس سلفی با عنوان 'کارگر، تلاش، زندگی' تا دهم تیرماه تمدید شد.

عطایی نژاد افزود: به مناسبت نامگذاری سال ٩٦ با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ودر راستای ارج نهادن به تلاش‌های کارگران تلاشگر کشورمان، دومین جشنواره عکس سلفی (خویش انداز) با عنوان 'کارگر،تلاش، زندگی' از سوی سازمان تامین اجتماعی در حال برگزاری است.
 
وی اظهار کرد: کارگر و محیط کار، کارگر و مطالعه، کارگر و فعالیت هنری، سفره کارگری، سفر یا ماموریت اداری، سلفی با اعضای خانواده و جمع دوستانه و شاداز جمله موضوع های فراخوان عکس این جشنواره است.
 
عطایی نژاد ادامه داد: همه کارگرانی که از نظر قوانین و مقررات کاری، تابع قانون کار و قانون تامین اجتماعی هستند و همچنین خانواده های آن ها می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی بیان کرد: پس از دریافت و داوری آثار، به نفرات اول تا سوم به ترتیب ٢ سکه ، ٥/ ١ سکه و یک سکه تمام بهار آزادی وبه ١٥ نفر از راه یافتگان به مرحله نهایی جشنواره مبلغ 2 میلیون ریال اهدا می شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی فارس از علاقه مندان خواست تا با مراجعه به سایت www. Farstamin.ir از قوانین و نحوه ارسال آثار به جشنواره آگاهی یابند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار