شیراز؛

برگزاری جشنواره رسانه و آتش نشانی

جشنواره استانی "رسانه و آتش نشان" ویژه فعالان رسانه و مسابقه شهروندی عکاسی "شهرایمن" با موضوع " ناایمنی های شهرما" در شیراز برگزار می شود.

برگزاری جشنواره رسانه و آتش نشانیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمیدرضا غلامی مسئول امور ارتباطات آتش نشانی شیراز به اهمیت مشارکت های مردمی  و اقشار مختلف جامعه از جمله فعالان در حوزه اطلاع رسانی و رسانه اشاره کرد و گفت: رسیدن به شهری ایمن جز با مشارکت شهروندان در همه اقشار جامعه فراهم نمی شود، اگر شهروندان در تمامی اقشار با هم مشارکت کرده و در این مهم مار را یاری کنند، قطعا راه آسانتر و مسیر هموارتر می شود، به همین منظور این سازمان در سال جدید سعی کرده با برگزاری جشنواره ها و مسابقات شهروندی به نحوی مشارکت ها را افزایش دهد.
 
غلامی برگزاری جشنواره رسانه و آتش نشان ویژه فعالان رسانه به میزبانی آتش نشانی شیراز را یکی از برنامه های فرهنگی در سال جدید عنوان کرد و افزود: جشنواره رسانه و آتش نشان به سه هدف اصلی بهره مندی و تعامل بیشتر از ابزار رسانه، ارتقا فرهنگ ایمنی و استفاده از ابزار رسانه برای رسیدن به شعار "شیراز ایمن ترین کلانشهر کشور" برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: در این جشنواره تمامی فعالان رسانه از جمله خبرنگاران، عکاسان خبری و هنرمندان می توانند آثار خود را تا 15 مهرماه به دبیر خانه سازمان ارسال کنند.
 
غلامی اظهار کرد: این آثار در چهار قالب خبر و مصاحبه، کاریکاتور و عکس، گزارش تحلیلی، انتقادی و برنامه های تولیدی و پخش شده در صدا و سیما تقسیم بندی شده که در هر قالب به سه نفر از آثار برتر جوایز ارزنده ای اهدا می شود.
 
وی بیان کرد: همچنین در بحث مشارکت شهروندی، مسابقه عکاسی "شهر ایمن" با موضوع ناایمنی های شهر شیراز انجام شده که شهروندان با به تصویر کشیدن ناایمنی های شهری، با ذکر آدرس دقیق، ما را در برطرف کردن ناایمنی های شهری با همکاری سایر عوامل شهرداری کمک می کنند.
 
مسئول امور ارتباطات آتش نشانی شیراز به برگزاری دیگر جشنواره هایی از جمله ایده های برتراشاره کرد و تصریح کرد: جزییات و اطلاعات زمان ارسال آثار در جشنواره ایده های برتر که در کمتر از دو ماه آینده اطلاع رسانی می شود و اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره های یاد شده در سایت رسمی سازمان درج شده است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار