۶ پروژه در حوزه سلامت شهرستان دیر اجرا می‌شود

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: امسال در راستای توسعه زیرساخت‌ های بهداشتی درمانی شش پروژه با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در شهرستان دیر اجرا می‌شود.

۶ پروژه در حوزه سلامت شهرستان دیر اجرا می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عادل مقدس ظهر یکشنبه در حاشیه تجهیز کارگاه احداث ساختمان جدید شبکه بهداشت و درمان دیر اظهار کرد: توسعه حوزه سلامت به‌عنوان یک اولویت مهم دولت تدبیر و امید و یکی از مطالبات اصلی مردم در شهرستان دیّر محسوب می‌شود.

وی به زیرساخت‌های حوزه سلامت شهرستان دیر اشاره کرد و گفت: ۱۰ خانه بهداشت، ۵ مرکز خدمات جامع سلامت، ۵ پایگاه اورژانس جاده‌ای، ۶ پایگاه سلامت، یک بیمارستان و یک پایگاه مراقبت بهداشت مرزی دریایی در شهرستان دیر وجود دارد که از طریق آن‌ها خدمات بهداشتی درمانی به جامعه هدف ارایه می‌شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر به پروژه‌های در دست‌ساخت، ساختمان جدید خانه‌های بهداشت شهنیا، مغدان، سرمستان و جبرانی طی دولت یازدهم کلنگ‌زنی شد که خانه بهداشت مغدان و سرمستان افتتاح و خانه بهداشت شهنیا با ۹۵ درصد و جبرانی با ۳۵ درصد در حال ساخت است.

وی اضافه کرد: در همین مدت عملیات اجرایی بیمارستان امام هادی (ع) دیّر نیز به پایان رسید و با جذب نیروی متخصص و نصب تجهیزات با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اردیبهشت‌ماه سال جاری به بهره‌برداری رسید.

مقدس بابیان اینکه اقدامات خوبی در زمینه زیرساخت‌های حوزه سلامت شهرستان دیّر در دولت تدبیر و امید انجام‌شده است گفت: احداث ساختمان اورژانس ۱۱۵ بندر دیر، ساخت مرکز پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان دیر، ساخت مرکز جدید خدمات جامع سلامت بردستان و بهسازی مرکز خدمات جامع سلامت دیّر و آبدان از دیگر پروژه‌هایی است که در دولت تدبیر و امید کلنگ احداث آن به زمین زده و ساخته‌شده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر افزود: در طی سال جاری نیز ۶ پروژه بهداشتی درمانی بااعتبار ۲۵ میلیارد ریال در شهرستان دیر اجرا می‌شود.

مقدس گفت: ساختمان شبکه بهداشت و درمان، اورژانس جاده‌ای آبدان، اورژانس جاده‌ای بردخون، اورژانس جاده‌ای دوراهک، خانه بهداشت لمبدان پایینی و خانه بهداشت آبکش ازجمله پروژه‌هایی است که امسال عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: از همه ظرفیت‌ها برای توسعه حوزه سلامت شهرستان دیر استفاده می‌کنیم و امیدواریم اجرای این پروژه‌ها رضایت‌مندی مردم را در پی داشته باشد.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.