تقدیر فرماندار دیّر از تلاش‌های شبکه بهداشت و درمان در ایام نوروز

فرماندار شهرستان دیّر گفت: در ایام نوروز برای تأمین و حفظ سلامت مسافران نوروزی و شهروندان تلاش‌های خوبی توسط مجموعه شبکه بهداشت و درمان دیّر صورت گرفته است که شایسته تقدیر و تشکر است.

تقدیر فرماندار دیّر از تلاش‌های شبکه بهداشت و درمان در ایام نوروز
به گزارش خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمزه اعتماد در بازدید سر زده از رستوران‌های شهرستان دیّر به همراه مسئولان بهداشت و درمان ابن شهرستان اظهار کرد: تأمین سلامت و امنیت غذایی جامعه از مقوله‌های مهم فعالیت‌های دولت است و با واحدهای متخلفی که سلامت مردم و امنیت مواد غذایی آنان را به مخاطره اندازند، برخورد قانونی می‌شود.

وی با بیان اینکه سلامت مردم بسیار مهم و جای سازش نیست، اضافه کرد: تأمین و حفظ سلامت مردم باید جدی گرفته شود و نباید سلامت مردم را فدای دوستی و رفاقت کنیم.

فرماندار دیّر با قدردانی از تلاش مسئولان بهداشت و درمان این شهرستان گفت: حذف کامل جوش‌شیرین از نانوایی‌ها با تلاش شبکه بهداشت شهرستان جای قدردانی دارد و بر بازرسی از رستوران‌ها، نانوایی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در طول سال تأکید کرد.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: طرح سلامت نوروزی در این شهرستان با تشکیل شش تیم از 8 صبح تا 10 شب فعال بوده و بر مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی نظارت داشته است.

زهرا دریانورد ادامه داد: در طی تعطیلات نوروز بیش از دو هزار و سیصد بازدید از صنوف و اماکن عمومی مشمول طرح صورت گرفته است که یک واحد از آن‌ها پس از طی مراحل قانونی و تشکیل پرونده قضایی به دلیل تخلفات بهداشتی مهروموم شد.

وی گفت: شهروندان می‌توانند گزارش‌های مربوط به تخلفات بهداشتی صنوف را به همکاران ما مستقر در مراکز خدمات جامع سلامت اطلاع دهند.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر افزود: طرح سلامت نوروزی هرساله از ابتدای اسفندماه آغاز و تا 15 فروردین‌ماه سال بعد به مدت 45 روز ادامه دارد.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.