اهواز؛

معرفی روستاهای هدف گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان گفت: برخی از روستاهای که هدف برای گردشگری هستند دارای شاخص های ویژه و تعیین کننده ای هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خسرو نشان، مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان اظهار کرد: معرفی روستاهای هدف صنایع دستی، بررسی موضوع اعلام محاسبه مالیات بر ارزش افزوده هتل های استان، بررسی طرح جامع منطقه نمونه گردشگری تنگ تکاب بهبهان و همچنین بررسی ایجاد سایت ویژه چغاسفلی چهار دستور کار این جلسه است.

وی افزود: برخی از روستاهای استان که هدفی برای گردشگری هستند دارای شاخص های ویژه و تعیین کننده ای هستند. روستاهای صنایع دستی نیز ویژگی های خاصی دارند و به همین منظور برای صنایع دستی به عنوان روستای نمونه معرفی می شوند.

نشان بیان کرد: با وجود اینکه در جای جای خوزستان قابلیت های مختلفی در میراث، صنایع دستی و گردشگری داریم ولی اگر بخواهیم به سمت معیار صنایع دستی برویم قطعا روستای شوکول حاجیوند اندیکا، پامنار دزفول و لیوس شهیون دزفول بهترین مورد هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان گفت: برخی مواقع فقط در محوطه های تاریخی کاوش می شود و بعد رها شده و حتی دیگر منطقه گردشگری هم نمی شود ولی در هفت تپه موزه و محلی برای نمایش این آثار باستانی ساخته شده است.


انتهای پیام/م

بررسی ایجاد سایت ویژه چغاسفلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
سهراب
۱۰:۰۸ ۱۲ تير ۱۳۹۶
سلام روستاي گردشگري ابوالعباس شهرستان باغملك را در يابيد . طبيعت بكر و با صفا ، مردماني محجوب ، ولايتمدار ، با تاريخ و ريشه دار ولي بدون امكانات اوليه براي گردشگران و حتي خود اهالي