کرمان؛

نخستین نمایشگاه تخصصی ادوات کشاورزی کهنوج

نخستین نمایشگاه تخصصی تراکتور، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی پنج شهرستان جنوبی کرمان با شرکت بیش از پنج شرکت فعال داخلی دارای برند معتبر گشایش یافت.

نخستین نمایشگاه تخصصی ادوات کشاورزی کهنوجبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانعلیرضا حیدری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کهنوج در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: توسعه مکانیزاسیون یکی از پایه‌های اساسی در بخش کشاورزی است و هدف از افتتاح این نمایشگاه افزایش ضریب مکانیزاسیون و آشنایی کشاورزان با فناوری‌های جدید کشاورزی است.

وی تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه کلاس‌های آموزشی برای آشنایی کشاورزان و بهره‌برداران با انواع ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی برگزار می‌شود.

حیدری افزود: جهاد کشاورزی تسهیلات ویژه‌ای از محل خط اعتباری مکانیزاسیون به‌منظور استفاده بهره‌برداران و کشاورزان قرار داده است که کشاورزان می‌توانند با تسهیلات و اعتباری که وجود دارد به تهیه ادوات کشاورزی اقدام کنند.

گوهریان مسؤول برگزاری نمایشگاه گفت: شرکت‌هایی که در این نمایشگاه حضور دارند آخرین توانایی و دانش خود را در زمینه ماشین و ادوات کشاورزی با الگو و تکنولوژی نوین مکانیزاسیون، ماشین‌های کشت مستقیم، ماشین‌های برداشت، کشنده‌ها و دنباله‌بندها را به‌نمایش گذاشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تجهیزات تسطیح اراضی، نهاده‌ها شامل بذر، کود، سم و نهال، انواع کود پاش‌ها، سمپاش‌ها و علف‌کش‌های ارگانیک، دستگاه بوجاری غلات، حبوبات و انواع بالابر و تولید و عرضه انواع کودهای آلی در معرض دید علاقه‌مندان و بهره‌برداران صنعت کشاورزی قرار گرفته است.

 نخستین نمایشگاه تخصصی تراکتور و ادوات کشاورزی از امروز تا 12 تیر ماه از ساعت هشت تا ۱۲ صبح و از ساعت ۵:۳۰ تا ۸:۳۰ عصر در محل جهاد کشاورزی شهرستان کهنوج دایر است.

شهرستان کهنوج از شهرهای جنوبی استان و دارای کشاورزی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار