کرمانشاه؛

بهره برداری از ۱۲۰ واحد صنعتی در استان کرمانشاه

تا پایان امسال ۱۲۰ واحد صنعتی با اشتغالزایی ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در استان کرمانشاه به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛نعمت الله حقیقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در نشست خبری امروز این سازمان میزان سرمایه گذاری صورت گرفته برای بهره برداری از این واحد‌ها را که بالغ بر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: همچنین تا پایان امسال از ۳۵ طرح مربوط به صنایع معدنی با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار در استان بهره برداری خواهد شد.

وی از آماده سازی سایت بهین یاب برای ثبت نام جدید واحدهای صنعتی برای دریافت تسهیلات نیز خبر داد و اظهار داشت: این واحد‌ها از امروز می‌توانند با مراجعه به سایت مذکور ثبت نام کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: واحدهای کوچکی که کمتر از ۵۰ نفر شاغل دارند می‌توانند درخواست دریافت تسهیلات به مقدار ۱۰ میلیارد ریال و واحدهای متوسطی که بین ۵۰ تا ۸۰ نفر نیروی کار دارند تا سقف ۳۰ میلیارد ریال تقاضای دریافت تسهیلات داشته باشند.
حقیقی همچنین از نیاز ۷۴ واحد صنعتی و تولیدی استان به نوسازی ماشین آلات خبر داد و گفت: برای تجهیز و نوسازی ماشین آلات واحدهای تولیدی ۲۰۰ هزار میلیارد ریال در کشور اختصاص یافته و محدودیتی نیز برای توزیع اعتبار در استان‌های مختلف درنظر گرفته نشده است.
وی افزود: هر استانی به مقدار تلاش و رایزنی خود و البته کمک بانک‌ها می‌تواند از این تسهیلات برای نوسازی ماشین آلات واحدهای صنعتی خود بهره‌مند شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در خصوص پروژه اسید سیتریک کرمانشاه گفت: مشکل اصلی این پروژه بحث به صرفه نبودن آن از لحاظ اقتصادی بود که گروه "شستا" تامین منبع مالی این پروژه را پذیرفته است.

 

بهره برداری از واحدهای صنعتی استان

انتهای پیام /پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار