نقل و انتقالات اروپا ؛

وضعیت نامشخص امباپه برای حضور در رئال / چلسی خواهان ساندرو برای تقویت خط دفاع

نقل و انتقالات فوتبال اروپا هنوز شاهد انتقال بزرگی نبوده اما پیش بینی می شود که امباپه و ساندرو تا چندی دیگر راهی تیم های رئال مادرید و چلسی شوند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان نقل و انتقالات اروپا همچنان شاهد ارائه پیشنهاد های مختلف است و هنوز بمب خاصی در این نقل و انتقالات منجر نشده است اما حواشی و اخبار از گوشه و کنار ها حاکی از آن است که در چند وقت اینده نقل و انتقالات بزرگی در قاره سبز انجام می شود. منچستر یونایتد ، بارسلونا و رئال مادرید تیم هایی هستند که احتمالا در چند وقت آینده انتقال بزرگی را انجام دهند. در طرف دیگر هم تیم هایی مانند میلان که مدت ها است رنگ قهرمانی را ندیده است به جذب بازیکنان متوسط روی اورده اند. 

لیگ جزیره 

 لیگ فوتبال جزیره در چند وقت گذشته بیشترین اخبار پیشنهادات را به خود اختصاص داده است اما همچنان شاهد انتقالات خاصی نبوده است. با این حال تیم های مختلف لیگ جزیره قصد دارند تا با جذب بازیکنان مختلف خود را مهیای حضور قدرتمند در فصل جدید رقابت های داخلی و اروپایی کنند. 

چلسی 

قهرمان فصل گذشته رقابت های لیگ جزیره که در این فصل از رقابت ها باید در لیگ قهرمانان اروپا هم به میدان برود قصد دارد تا تیم منسجم و خوبی را آماده کند . به همین دلیل  آنتونیو کونته ایتالیایی به دنبال بازیکنانی چون لواندوفسکی و آلکس ساندرو است. مسئولان چلسی حاضر شده اند برای این دو بازیکن مبالغ زیادی را پرداخت کنند. 

بایرنی ها با این حال مخالف جدا شدن لواندوفسکی هستند و یووه ای ها هم حاضرند به هر قیمتی که شده آلکس ساندرو را حفظ کنند اما با این حال برخی از رسانه های اروپایی گفته اند که احتمالا آلکس ساندرو با آبی پوشان لندنی تا چندی دیگر قرار داد امضا کند. باشگاه چلسی اگر چه در این مدت بازیکن بزرگی را جذب نکرده اما اجاز خروج بازیکنانی چون تیبو کوراتا و ادن هازارد را هم نداده است. تنها بازیکنی که از جمع شاگردان کونته در چند روز گذشته جدا شده است آنتونیو رودیگار است که راهی رم شده است. 

//12 شب شنبه /وضعیت نامشخص امباپه برای حضور در رئال / چلسی خواهان ساندرو برای تقویت خط دفاع

منچستر یونایتد 

خوزه مورینیو همچنان به دنبال جذب بهترین ها برای فصل آینده است. این مربی موفق پرتغالی که توانسته با تیم فوتبال منچستر پس از سال ها در اروپا جام بگیرد مانند رقیبانش به فکر جمع کردن یک تیم باکیفیت برای فصل آینده رقابت های لیگ برتر است. آلوارو موراتا ستاره سابق تیم فوتبال یوونتوس که توانست در رئال مادرید نمایش قابل قبولی داشته باشد احتمالا تا چند وقت دیگر به صورت رسمی راهی این تیم شود. اگر این انتقال صورت بگیرد موراتا تبدیل به گران ترین بازیکن اسپانیایی تاریخ می شود. 

برخی از رسانه ها مدعی شده اند که موراتا با منچستر قرار داد بسته است و احتمالا تا چند روز آینده به صورت رسمی راهی این تیم شود. به غیر از این بازیکن ، فوتبالیست های زیادی در چند وقت گذشته از باشگاه منچستر یونایتد پیشنهاد دریافت کرده اند که آخرین آن ها کاستاس مانولاست. 

همچنین شنیده شده که مورینو خواهان فروش فیل جونز شده است.

//12 شب شنبه /وضعیت نامشخص امباپه برای حضور در رئال / چلسی خواهان ساندرو برای تقویت خط دفاع  

آرسنال 

باشگاه آرسنال هم در چند وقت گذشته حضور خوبی در بازار نقل و انتقالات داشته است و پیشنهاد های زیادی ارائه داده است. مهمترین پیشنهادی که توپچی ها دریافت کرد اند برای فروش سانچس شیلیایی است که این روز ها نمایش خوبی در رقابت های جام کنفدراسیون ها داشته است . مسئولان بایرن خواهان جذب این بازیکن هستند اما آرسنالی ها حاضرند برای حفظ این بازیکن و اوزیل 9 بازیکن خود را به فروش برسانند. 

بیرین هم دیگر بازیکنی است که مورد توجه یکی از تیم های خوب اروپا یعنی بارسلونا قرار دارد اما ظاهرا این انتقال خیلی جدی نیست. آرسن ونگر به دنبال جذب بازیکنان زیادی هم است که از جمله آن ها می توان به لاکارت و ریاض محرز اشاره کرد . 

//12 شب شنبه /وضعیت نامشخص امباپه برای حضور در رئال / چلسی خواهان ساندرو برای تقویت خط دفاع

لالیگا 

بازار نقل و انتقلات همواره در اسپانیا گرم بوده است و باشگاه های اسپانیایی همواره نقش زیادی در نقل و انتقلات داشته اند. رئال مادرید و بارسلونا بیشترین نقش را در نقل و انتقالات دارند و در بازار امسال هم پیش بینی می شود که این دو باشگاه دست به کار بزرگی بزنند. 

رئال مادرید 

مادریدی ها فصل را با دو اتفاق خوب به پایان رساندند اما بازار نقل و انتقالات را در شرایط نامناسبی آغاز کردند. ناراحتی ستاره این تیم یعنی رونالدو و احتمال جدایی اش از باشگاه ، جدایی احتمالی موراتا و خبر هایی از درخواست مسئولان باشگاه برای فروش بیل و بنزما شرایط جالبی را برای این باشگاه در بازار نقل و انتقالات پدید نیاورده است. با این حال هنوز فروش هیچ کدام از بازیکنان فوق ذکر قطعی نشده و همه این مسائل در حد یک شایعه است. 

مسئولان رئال که به شدت از خروج احتمالی رونالدو  می ترسند قصد دارند تا بازیکنانی مانند امباپه و هازارد را جذب کنند اما تاکنون این انتقال ها قطی نشده است. مسئولان چلسی حاضر به فروش هازارد نیستند و موناکویی ها هم حاضرند به هر قیمتی امباپه را حفظ کنند با این حال شنیده می شود که این بازیکن احتمالا راهی مادرید شود. 

رئالی ها در کنار این بازیکنان به فکر جذب بازیکنانی نظیر دنی سبایوس و جونز هم هستند. 

//12 شب شنبه /وضعیت نامشخص امباپه برای حضور در رئال / چلسی خواهان ساندرو برای تقویت خط دفاع

 بارسلونا 

تغییر در راس هدایت بارسلونا در فصل جدید باعث شده تا بسیاری به این فصل از رقابت ها در اروپا و اسپانیا امیدوار باشند . آبی اناری ها در بازار نقل و انتقالات هم ابتدا به سراغ چند مدافع رفتند اما هنوز بمب خاصی را منفجر نکرده اند. با این حال شنیده می شود که که وراتی یکی از ستاره تیم فوتبال پاریس سن ژرمن که بارسایی ها به دنبال وی هستند حاضر نیست در تمرینات این تیم حاضر شود تا راهی بارسلونا شود. همچنین شنیده شده که کاتالونایی ها به دنبال آن هستند تا دنی سبایوس بازیکن تیم رئال بتیس را جذب کنند. 

//12 شب شنبه /وضعیت نامشخص امباپه برای حضور در رئال / چلسی خواهان ساندرو برای تقویت خط دفاع

 سری آ ایتالیا 

باشگاه های ایتالیایی بیشتر تمرکز خود را بر روی جذب بازیکنانی گذاشتند که پیش از این هم در لیگ همین کشور فعالیت می کردند با این حال تنها باشگاهی که بیشتر از سایرین از خارج از لیگ ایتالیا بازیکن جذب می کند میلان است  که با سرمایه گذاران چینی وارد بازار نقل و انتقالات شده است. 

میلان 

باشگاه میلان در این بازار نقل و انتقالات وضعیت بهتری نسبت به سال های گذشته دارد و به همین دلیل تا کنون 7 بازیکن جدید هم جذب کرده است. میلانی ها به دنبال آنند تا با جذب بازیکنان جدید و با کیفیت زمینه موفقیت در فصل جدید لیگ ایتالیا را ایجاد کنند و به سلطه چندین و چند ساله یوونتوس پایان دهند. آخرین بازیکنی که در چند روز گذشته به طور رسمی راهی میلان شده است فابیو بورینی است که با 6 میلیون یورو از ساندر لند راهی میلان شده است. با این حال پیش بینی می شود میلانی ها در ادامه هم اقدام به جذب بازیکنان جدید بکنند. 

//12 شب شنبه /وضعیت نامشخص امباپه برای حضور در رئال / چلسی خواهان ساندرو برای تقویت خط دفاع

اینتر 

تیم فوتبال اینتر هم مانند همشهری خود از سرمایه گذاران چینی سود می برد و به همین دلیل توانایی خوبی برای جذب بازیکنان خوب دارد . با این حال اینتری ها تاکنون حضور چشمگیری در بازار نقل و انتقالات نداشته اند. اما شنیده می شود که آن ها خواهان بازیکنانی چون نایناگولان ، ادر بانگا و خوزه خیمنز هستند. آن ها همچنین تلاش می کنند تا مانع جدایی پرسیچ و حضور وی در منچستر یونایتد شوند. 

//12 شب شنبه /وضعیت نامشخص امباپه برای حضور در رئال / چلسی خواهان ساندرو برای تقویت خط دفاع

یوونتوس 

آنیلی و سران یوونتوس در این بازار نقل و انتقالات به دنبال جذب ستاره بزرگی نیستند. آن ها بیشتر تمرکزشان را بر روی جذب بازیکنان جوان گذاشته اند و بیشتر گزینه هایشان را از داخل ایتالیا انتخاب کرده اند. یووه ای ها که حتی در ابتدا به فکر جذب داگلاس کاستا بودند به دلیل رقم بالای این بازیکن منصرف شدند و حالا به سراغ دنیلو بازیکن تیم رئال مادرید رفته اند . آن ها قصد دارد با حفظ ساندرو و خرید دنیلو دوباره این دو زوج هماهنگ را که در پورتو در کنار هم بودند را به تورین بیاورند. 

دنی آلوس تاکنون تنها بازیکنی است که از جمع یوونتوسی ها جدا شده و چلسی هم به دنبال جذب ساندرو است. 

//12 شب شنبه /وضعیت نامشخص امباپه برای حضور در رئال / چلسی خواهان ساندرو برای تقویت خط دفاع

 

انتهای پیام / 

بانوی پیر به دنبال جذب دنیلو / رئال به دنبال جذب هازارد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.