آخرین اخبار نقل و انتقالات اروپا

از پیوستن آلوز به سیتی تا تکذیب فروش گرت بیل

اخبار نقل و انتقالات اروپا این روز ها بیشتر تحت تاثیر خبر جدایی رونالدو و بیل از رئال است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،نقل و انتقالات اروپا چند روزی است که خبر جنجالی خاصی ندارد و همه اخبار تقریبا تحت تاثیر احتمال جدایی رونالدو از رئال مادرید قرار گرفته است. با این حال بسیاری از باشگاه های فوتبال در قاره سبز وارد بازار نقل و انتقالات شده اند و فعالیت های خود را آغاز کرده اند. همچنین تعداد دیگری از باشگاه های فوتبال هنوز نقل و انتقال رسمی را انجام نداده اند و تنها به ارائه پیشنهاد بسنده کرده اند.

لیگ جزیره  

لیگ فوتبال جزیره باز هم بیشترین تعداد اخبار را به خود اختصاص داده است و به واسطه حضور تعداد زیادی از بازیکنان دیگر کشور های جهان در لیگ این کشور همواره از پر خبر ترین لیگ های فوتبال بوده است. 

چلسی 

تیم فوتبال چلسی با هدایت آنتونیو کونته مدتی است که به دنبال آلکس ساندرو مدافع یوونتوس است ظاهرا در چند روز گذشته این انتقال را قطعی کرده است و بعید نیست که تا چند وقت دیگر خبر این انتقال رسمی شود. همچنین شنیده شده که باکایوکو دیگر بازیکن مد نظر چلسی هم راهی لندن شده تا مذاکرات خود را با این تیم نهایی کند. 

/////////////////

منچستر یونایتد 

هنوز مشخص نیست که آیا موراتا راهی این تیم می شود و یا خیر. ظاهرا مسئولان رئال به دلیل مشخص نبودن وضعیت رونالدو خواستار توفق این انتقال شده اند. به هر صورت اگر رونالدو در رئال ماندنی شود باید این انتقال را قطعی دانست. همچنین شنیده شده که ایسکو دیگر بازیکن رئالی ها هم قصد دارد تا راهی منچستر شود و شاگرد مورینیو شود. 

/////////////////

منچستر سیتی 

گواردیولا بار دیگر به فکر آن است تا ستاره های سابق و حال بارسلونا را جذب کند. به همین دلیل مسئولان این تیم ابتدا به سراغ آلوس رفتند و این انتقال را نهایی کردند. با این حال گواردیولا به دنبال 3 مدافع دیگر است و می خواهد تا خط دفع خود را تقویت کند. همچنین شنیده شده که عثمان دمبله هم راهی منچستر شده تا مذاکرات خود را با مسئولان این باشگاه پیگیری کند. 

/////////////////

لیگ ایتالیا 

ایتالیایی ها مانند چند سال گذشته بیشتر به دنبال جذب هموطنان خود هستند و تاکنون انتقال بزرگی به لیگ ایتالیا صورت نگرفته است. با این حال شنیده می شود که بازیکنانی مانند داگلاس کاستا قرار است که به ایتالیا بیایند. 

میلان 

میلانی ها در بازار نقل و انتقالات یکی از تیم هایی بودند که بیشترین حضور را داشتند. مسئولان چینی این باشگاه برای نجات این تیم از وضعیت بدی که پیدا کرده است دست به جیب شدند و تاکنون 6 بازیکن را جذب کرده اند. آخرین بازیکنی که راهی این تیم شده است لوکاس بیولا است و شنیده شده که قرار است کوشیلینی مدافع تیم فوتبال ارسنال و هاکان چالهان اوغلو هم به این تیم بپیوندند. 

/////////////////

اینتر 

تیم فوتبال اینتر هم مانند همشهری خود حضور خوبی در بازار نقل و انتقالات داشته و تاکنون بازیکنان مفیدی را جذب کرده است و حالا هم شنیده می شود که اشکرینا بازیکن تیم فوتبال سمپدوریا و کارسدوپ هم قرار است راهی این تیم شوند. همچنین قرار است مسئولان اینتر با افزایش دستمزد پرسیچ مانع جدایی این بازیکن برای فصل آینده شوند. 

/////////////////

یوونتوس 

تیم فوتبال یوونتوس مانند چند سال گذشته تمرکز خود را بر روی پرورش ستاره ها و جذب بازیکنان داخلی گذاشته است. تاکنون تنها بازیکنی که از این تیم جدا شده است دنی آلوز است و احتمالا در چند روز آینده ساندرو و لیخ اشتاینر هم از تورین بروند . با این حال یوونتوسی ها گزینه های خوبی را مد نظر دارند که با تعدادی از آن ها به توافق رسیده اند. یکی از گزینه هایی که مسئولان یوونتوس در حال مذاکره با آن هستند داگلاس کاستا است و مشخص نیست که آیا این بازیکن در اخر راهی تورین می شود و یا خیر. 

لیگ اسپانیا 

لالیگا هم مانند سال های گذشته به دلیل حضور دو تیم رئال مادرید و بارسلونا اخبار زیادی را به خود اختصاص داده است و همواره شاهد نقل و انتقالات ستاره های بزرگی است حالا هم شایعات زیادی پیرامون این لیگ است.

رئال مادرید 

تیم فوتبال رئال مادرید علی رغم نتایج خوبی که کسب کرده است از ثبات کافی سود نمی برد. بی بی سی در حال فروپاشی است و احتمال جدایی بازیکنانی چون موراتا و ایسکو از این تیم وجود دارد با این حال زیدان اعلام کرده که قصد فروش بیل را ندارد و پرز هم به دنبال امباپه است همچنین شنیده شده که تئو فرناندز هم احتمالا راهی این تیم شود. 

/////////////////

بارسلونا 

بارسلونا بر خلاف رئال از ثبات خوبی سود می برد آن ها پیشنهاد های خوبی را به بازیکنان مختلف ارائه داده اند و این روز ها به دنبال جذب وراتی و پائولینیو هستند با این حال بارسایی ها یک خروجی هم دارند و شنیده شده که توماس فرمالن احتمالا راهی تورینو شود. 

/////////////////

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.