سنندج؛

پرداخت چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک مهر اقتصاد

 مدیرشعب بانک مهر اقتصاد کردستان گفت: بانک مهر اقتصاد در سال جاری در استان چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت خواهد کرد.

پرداخت چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک مهر اقتصاد به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ملامحمدی مدیرشعب بانک مهر اقتصاد کردستان روز شنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی با حضور استاندار کردستان، روسای دوایر و کارشناسان بانک مهر اقتصاد سنندج، گفت: بانک مهر اقتصاد در سال جاری در استان چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت خواهد کرد.

وی افزود: از این میزان تاکنون یک هزار میلیارد ریال آن پرداخت شده و برنامه ریزی این بانک برای پرداخت کل این میزان تسهیلات در سال جاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سال گذشته از سوی این بانک در استان 2 هزار و 785 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است، بیان کرد: این میزان تسهیلات در 2 زمینه طرح های سازندگی سپاه بیت المقدس استان و اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال پرداخت شد.

مدیرشعب بانک مهر اقتصاد کردستان ادامه داد: این بانک به عنوان یک بنگاه اقتصادی با توجه به شعار سال، مهمترین اقدام و هدف خود را تولید و اشتغال استان قرار داده است.

انتهای پیام/  م ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.