کرمانشاه؛

آغاز عملیات گسترده بازسازی مراکز آموزش فنی و حرفه ای

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از آغاز عملیات گسترده تعمیر و بازسازی مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از محل اعتبارات سفر پرخیروبرکت مقام معظم رهبری به استان خبر داد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ داود ناصری امید با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در توجه به آموزش های فنی و حرفه ای گفت: تعمیر و بازسازی مراکز آموزش فنی وحرفه ای در سطح استان، به صورت جدی آغاز شده و درحال حاضر تعمیروبازسازی مراکز شماره یک، شماره دو، مرکزتخصصی شهرک دولت آباد و مرکز خواهران در سطح شهرکرمانشاه ومراکز شهرستانهای قصرشیرین و سرپل ذهاب در دست اقدام است.

وی بیان داشت: بحث آموزش های فنی و حرفه ای تا حدی دارای اهمیت است که در این رابطه رهبر معظم انقلاب همواره تاکید فرمودند و به مناسبت های مختلف لزوم توجه ویژه به این بخش را به مسئولان یاد آوری کردند.

ناصری امید به بازدید های دوره ای این اداره کل از مراکز آمرزش فنی و حرفه ای در سطح استان خبر داد و گفت: ازتجهیزات و امکانات کارگاه های مراکز آموزش های فنی و حرفه‌ای شهرستان های قصر شیرین ،سرپل ذهاب،ثلاث باباجانی و جوانرود بازدید به عمل آمد.

وی هدف از این بازدید های دوره ای را شناسایی نقاط قوت وضعف مراکز و تقویت نقاط مثبت و رفع کاستی های موجود عنوان کرد و گفت: آموزشهای فنی و حرفه ای نقش مهمی در تشکیل سرمایه انسانی از طریق تربیت نیروی انسانی ماهر مورد نیاز بازار کار در جامعه ایفا می‌کند.

وی اظهار داشت: امروزه خدمات این سازمان به عنوان یکی از راهکارهای های مهم تحقق اقتصاد مقاومتی در توسعه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در کشور بسیار نقش آفرین است.

 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.