کرمانشاه؛

دستگیری مزاحمان خیابانی در شهر کرمانشاه

پلیس کرمانشاه با اقدامی قاطع، ۳ دستگاه خودرو را که صبح امروز با انجام حرکات خطرناک، برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کردند، توقیف و دستگیر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سرهنگ محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: ساعت ۱۱ صبح امروز صاحبان ۶ که با ایجاد تغییرات غیر متعارف فنی در خودروهایشان پس از یک مسابقه غیر قانونی در داخل پارک شاهد وارد بلوار شهید بهشتی شده و با انجام حرکات نمایشی و خطرناک، خودرو‌های عبوری و عابران را به زحمت می‌انداختند، پس از تماس مردم با پلیس ۱۱۰، ماموران وارد عمل شدند، اما این افراد بدون توجه به هشدار پلیس و تصادف با چند خودرو اقدام به فرار کردند.

سرهنگ محمدرضا آمویی افزود: در ادامه ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح، چند تیر هوایی شلیک و پس از تعقیب و گریز، ۳ دستگاه از این خودروهای مزاحم را توقیف کردند.

وی با اشاره به دستگیری ۶ نفر در این رابطه گفت: پلیس با قاطعیت و برخورد جدی، در برابر برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی جامعه ایستاده است.

آمویی با تاکید بر تلاش پلیس برای شناسایی و توقیف خودروهای مزاحم باقیمانده گفت: یکی از خودروهای توقیفی ۳۰ میلیون ریال خلافی دارد.

 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.