سرمربی شیلی:لایق حضور در فینال بودیم

سرمربی تیم فوتبال شیلی پس از پیروزی مقابل پرتغال و راهیابی به فینال جام کنفدراسیون ها با تمجید از بازیکنانش، تیم خود را شایسته حضور در فینال دانست.

سرمربی شیلی:لایق حضور در فینال بودیم

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،شب گذشته دیدار تیم های شیلی و پرتغال در مرحله نیمه‌نهایی جام کنفدراسیون‌ها در طول 120 دقیقه گلی در برنداشت و کار به ضربات پنالتی کشید که براوو سنگربان شیلی سه ضربه پرتغالی ها را مهار کرد تا شیلی با برتری3-0 راهی فینال شود.


خوان آنتونیو پیتزی، سرمربی تیم ملی شیلی پس از پیروزی تیمش ،در کنفرانس خبری گفت:
"خوشبختانه، کلودیو در مهار پنالتی ها خیره کننده بود، بازیکنانی که گل زدند هم فوق العاده بودند و من فکر می کنم ما شایستگی حضور در فینال را داشتیم."
او در ادامه افزود: "هیچکس نمی خواهد در آن وضعیت باشد. شما هرگز نمی دانید که چه اتفاقی می افتد. اما زمانی که کلودیو توانست اولین ضربه را مهار کند و آرتورو گلزنی کرد، کمی آرام شدیم."

"کلودیو حریفانش را خیلی خوب تحلیل کرده بود، او خیلی آماده بود و به همین دلیل ما توانستیم برنده شویم."
"من به این تیم بسیار افتخار می کنم و بازیکنان افتخار می کنند که به نمایندگی از شیلی در مسابقات شرکت می کنند. "

"امیدوارم بتوانیم در مسیری که قرار داریم به کار خود ادامه دهیم و برای فوتبال شیلی موفقیت هایی کسب کنیم."
"فکر می کنم که ما می توانستیم در 120 دقیقه گل بزنیم، اما مجبور بودیم برای پیروزی صبر کنیم، و پس از آن ما این کار را خوب انجام دادیم."

سرمربی شیلی ادامه داد:"پنالتی زدن نیاز به بازیکنان آماده دارد. شرایط پر استرسی است.

"دروازه بان ما قادر بود آنچه را که بازیکن حریف انجام می دهد ،ببیند، درست است که شانس هم وجود داشت، اما من نمی توانم بگویم این فقط شانس بود."
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار