گرمسار؛

کاهش پرونده های ورودی دادگستری گرمسار

پرونده‌های ورودی شهرستان گرمسار در یک سال اخیر ۲۵درصد کاهش‌یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ ابراهیم ابراهیم‌ زاده رئیس دادگستری گرمسار در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به مناسبت هفته قوه قضائیه، ضمن بیان اینکه در سه سال گذشته به ‌طور متوسط چهار هزار پرونده به دستگاه قضا گرمسار وارد می‌شد، گفت : در یک سال اخیر این میزان به سه هزار پرونده کاهش‌یافته است.

ابراهیم ابراهیم‌ زاده افزود: درمجموع کاهش ۲۵درصدی ورودی پرونده‌ها رشد بسیار خوبی را در حوزه قضایی گرمسار نشان می‌دهد که این امر قطعاً حاصل فرهنگ‌سازی در راستای کاهش وقوع مسائل قضایی است.

وی تصریح کرد : یکی دیگر از اتفاقات مثبت رخ‌ داده در این شهرستان کاهش روند رویه‌های قضایی از بیش از ۴۵ روزبه زیر ۴۰ روز است که این امر در راستای کاهش نارضایتی از دستگاه قضا و با تلاش مضاعف مجموعه دادگستری و شورهای حل اختلاف سطح گرمسار، میسر شده است.

ابراهیم‌زاده همچنین از الکترونیکی کردن پرونده‌های دادگستری گرمسار خبر داد و اظهار داشت : این روند در سال جاری آغاز و تا پایان سال در زمره اولویت‌های کاری دستگاه قضا خواهد بود.

وی افزود: سهولت در دسترسی پروند ها، کاهش بروکراسی اداری و تسهیل در خدمات ارائه‌شده به مردم که درنهایت رضایت ارباب رجوع را در پی دارد در زمره مزیت‌های این سیستم الکترونیکی است.

انتهای پیام / ذ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار