سمنان;

اجرای بیش 40 برنامه در حوزه پیشگیری از وقوع جرم در سمنان

امسال 41 برنامه در حوزه پیشگیری از وقوع جرم در استان سمنان اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی دارینی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سمنان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان با بیان این مطلب گفت :  امسال 41 برنامه در حوزه پیشگیری از وقوع جرم در استان اجرا می شود.

وی افزود : اجرای طرح نا امن سازی محیط های تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی با استفاده از ظرفیت بسیج ، اجرای طرح برهم زدن بازارهای واقعی و مجازی خرید و فروش اموال مسروقه و ممنوعه ، پیگیری اجرایی ساز و کارهای پیشگیری از تصرفات غیر قانونی اراضی و توانمند سازی سازمان های مردم نهاد در راستای پیشگیری از اعتیاد ، طلاق و امنیت اجتماعی از جمله این طرح هاست.

وی همچنین با بیان اینکه استان سمنان در زمینه درگیری های لفظی خفیف و تصادفات رتبه سوم کشور را دارد گفت: برگزاری کارگاه های سبک زندگی ویژه خانواده ها ، سربازان ، مدارس و فرهنگیان از جمله طرح هایی است که امسال برای کاهش این گونه جرائم اجرا میشود.

دارینی همچنین به کاهش پرونده های طلاق در سال گذشته اشاره کردو گفت: پارسال ورود پرونده های طلاق 10 درصد در استان کاهش داشت.

گفتنی است ، در این جلسه مقرر شد امسال با فراهم شدن ساز و کارهای مناسب در تمام شهرها یک مرکز برای ملاقات فرزندان طلاق با والدین ایجاد شود.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار