داعشی چینی که برای انتقام خون بروسلی آمده بود +فیلم

به تازگی فیلمی از جنازه یک داعشی چینی در فضای مجازی منتشر شده است که کاربران به شوخی درباره آن می‌گویند داعشی چینی نداشتیم، قطعا این یکی برای انتقام بروسلی آمده بود.

داعشی چینی که برای انتقام خون بروسلی آمده بودبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،اخیرا فیلمی از جسد یک تروریست چینی متعلق به گروه داعش در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن بین کاربران است که درباره آن شوخی های جالبی هم رواج پیدا کرده است.

چین علاوه بر کالا تروریست هم صادر می کند


کاربران فضای مجازی راجع به این تروریست به هلاکت رسیده می گویند، فقط این یکی را کم داشتیم، چین که در صادرات هر جنس و کالایی دست داشت، اکنون تروریست  هم صادر می کند، داعشی چینی نداشتیم که آن هم رسید، این یک نفر قطعا برای انتقام  خون بروسلی آمده بود که ناکام در رسیدن به هدف خود از دنیا رفت.

انهدام تروریست ها در عراق


گفتنی است؛ به تازگی جنگنده های F16 عراقی  موفق شده اند مسئول پهپادهای داعش را که ابوحفصه نام داشت در تلعفر به همراه 13 تروریست همراهش به هلاکت برسانند.


نیروی هوایی ارتش عراق همچنین در الریاض و الرشاد و رزّاب به محل های تجمع تروریست ها حمله کردند و علاوه بر آن تعدادی خودروی بمب گذاری شده را نیز به دنبال این حملات منهدم کردند.

انتهای پیام/

داعشی چینی که برای انتقام خون بروسلی آمده بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۵۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
چینی بود
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۹:۲۲ ۰۷ تير ۱۳۹۶
غوووووودااااااا
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۹:۲۲ ۰۷ تير ۱۳۹۶
غوووووودااااااا
آخرین اخبار